Київський міський державний адміністративний апарат разом із КП «Київреклама» продовжують покращувати архітектурний вигляд громадських просторів столиці.
Як повідомили в управлінні, підземний перехід на Майдані Незалежності, який є щоденним шляхом для тисяч мешканців і туристів, протягом тривалого часу потерпав від візуального перевантаження через численні рекламні конструкції.


«Власники рекламних конструкцій у підземному переході своєчасно відреагували на зміни у правилах розміщення реклами на транспорті і вже почали зменшувати кількість рекламоносіїв», — зазначили в управлінні. — «Зокрема, власники сітілайтів і беклайтів відповідально підійшли до питання та оперативно прибрали свою рекламу.»
В результаті демонтували 13 конструкцій площею 9 м² та 2,16 м² відповідно. Таким чином, прохід став більш естетичним, а простір — вільнішим і приємнішим для місцевих жителів.
Нагадаємо, що за останні півроку у Києві демонтували понад 11 тисяч рекламних конструкцій та вивісок, встановлених з порушеннями. За даними, Дарницький, Шевченківський та Печерський райони стали лідерами за кількістю незаконно встановленої реклами.