Сервіс допомагає жителям і відвідувачам столиці орієнтуватися в безбар’єрності місцевих установ та інфраструктури. Про це зазначила заступниця голови КМДА, відповідальна за безбар’єрність у Києві Марина Хонда.
Вона повідомила, що на сьогодні в системі вже налічується 3 129 об’єктів. Зокрема:
- заклади, що надають соціальні послуги — 61;
- ЦНАПи — 21;
- органи державної влади та місцевого самоврядування — 37;
- комунальні підприємства та організації — 175;
- банки — 135;
- медичні установи — 347;
- навчальні заклади — 851;
- культурні установи — 190;
- об’єкти благоустрою — 106;
- торговельні центри — 12;
- готелі — 53;
- заклади громадського харчування — 57;
- житлові будинки — 921;
- вбиральні — 19;
- укриття — 144.
Мапа доступності містить інформацію про наявність безбар’єрного доступу, підйомників, тактильних і акустичних елементів, а також паркомісць для людей з інвалідністю.
«Користувачі можуть обрати необхідну категорію — від медицини та освіти до інфраструктури та розваг — і за допомогою фільтрів отримати детальну інформацію: адресу, години роботи, контактний телефон, тип доступності», — пояснила Марина Хонда.
Серед параметрів пошуку — наявність:
- пандусів або підйомників;
- тактильних смуг і покажчиків;
- паркомісць для людей з інвалідністю;
- доступного входу для маломобільних груп.
Користувачі застосунку Київ Цифровий вже зверталися до мапи доступності понад 18 493 разів, а кількість унікальних користувачів становить 13 562 особи.
Основною метою сервісу є створення комфортного та безпечного середовища для всіх, незалежно від віку, стану здоров’я чи фізичних можливостей.
Нагадаємо, до міської ініціативи приєднуються готелі, ресторани та культурні простори, які повідомляють про рівень доступності.