І навіть новісінькі автомобілі можуть почати покриватися іржею вже після кількох тисяч кілометрів експлуатації.
Експерти надають поради, як належно захищати кузов і днище. Про це розповідає UA.Motors.
Часто на нових автомобілях іржа з’являється вже в перші роки користування. Наприклад, моделі Toyota RAV4 2010-2012 років можуть отримати руді плями після пробігу двадцять тисяч кілометрів. Це може бути наслідком як виробничих дефектів, так і неналежного застосування антикорозійних засобів.
Багато власників намагаються захистити кузов, використовуючи спеціальні склади, але сучасні лакофарбові покриття досить тонкі і легко піддаються пошкодженням навіть від простого контакту з тканиною. Полірування в таких випадках не допоможе, а відколи від каменів лише прискорюють утворення іржі. Нанесення захисної плівки вважається ефективним способом, проте її слід правильно наклеювати.
Не менш важливим є захист днища автомобіля. Часто при обробці пропускають приховані порожнини, через що піддаються корозії пороги, лонжерони та рами. І навіть антикорозійні склади не завжди є надійним захистом. Також варто перевіряти тунелі карданного валу та глушників, адже вплив дорожніх реагентів та солі робить їх вразливими до іржі.
Контроль дренажних отворів у дверях і порогах є не менш важливим. Якщо їх залишити необробленими або забрудненими, вода буде шукати альтернативний шлях виходу, що призведе до корозії всередині кузова. Фахівці радять не лише регулярно наносити захисні склади, але й своєчасно видаляти всі осередки іржі для максимальної ефективності захисту.
Чому в автомобілі можуть відмовити гальма? Часто водії, які бажають перевірити технічні характеристики свого авто, можуть зіткнутися з відмовою гальм у найкритичніший момент. Вони наводять поради, як уникнути небезпечних ситуацій.