Водіїв київських автобусів, трамваїв та тролейбусів навчають краще розуміти потреби людей з інвалідністю

Приблизно одна третина водіїв наземного громадського транспорту пройшла навчання, яке покликане покращити якість обслуговування пасажирів з маломобільними групами. Про це повідомляє КП «Київпастранс».

В процесі навчання водії отримують поглиблені знання про принципи безбар’єрності, а також вчаться ефективній комунікації з пасажирами та дотриманню безпеки під час посадки і висадки людей, які користуються колісними кріслами або спеціальними засобами реабілітації.

Тетяна Тараско, виконувачка обов’язків генерального директора КП «Київпастранс», зазначила: «Наші водії володіють великим досвідом. Проте, зважаючи на складні умови сучасності, необхідно постійно підвищувати кваліфікацію персоналу та впроваджувати нові підходи до безбар’єрності. Це дасть змогу водіям краще розуміти потреби людей з інвалідністю, покращити взаємодію з пасажирами та забезпечити комфортні умови для перевезення всіх мешканців столиці та гостей міста».

Тренінги організовуються у співпраці з ГО «Група активної реабілітації» у форматі лекцій і практичних занять, що імітують реальні ситуації на маршрутах.

«Практичні заняття є важливою складовою частиною наших тренінгів. Водії під час навчання відпрацьовують алгоритми дій у найпоширеніших ситуаціях, які можуть виникати на маршрутах. Це не лише закріплює теоретичні знання, але й дозволяє навчитися ефективно реагувати на різні запити пасажирів. Переконаний, що після завершення курсу значно поліпшиться якість обслуговування людей, які користуються технічними засобами реабілітації», — коментує Олексій Порох, інструктор ГО «Група активної реабілітації».

Заняття проводяться щоденно, за винятком вихідних, з поступовим залученням всіх водіїв підприємства.

До речі, серію тренінгів розпочала Уляна Пчолкіна — заступниця голови правління ГО «Група активної реабілітації», яка також є заступницею голови Ради безбар’єрності в Києві та експерткою з інклюзії.