Електричний універсал AUDI E5 Sportback був представлений у чотирьох різних модифікаціях з можливістю вибору між заднім та повним приводом.
Ця модель стала першою в історії бренду, що не має традиційного логотипу з чотирма кільцями. Вона розроблена в рамках стратегії Volkswagen Group “в Китаї, для Китаю”, як повідомляє Укравтопром.
Габарити електромобіля складають 4881 мм в довжину, 1960 мм в ширину та 1479 мм у висоту. Колісна база становить 2950 мм.
Виробництво автомобіля налагоджено на потужностях спільного підприємства SAIC Volkswagen Automotive Co.
Модель отримала 27 датчиків, серед яких лідар, три міліметрові радари, 12 ультразвукових сенсорів та 11 камер. Всі дані обробляються потужним процесором Orin X від компанії Nvidia.
Базова версія AUDI E5 Pioneer має батарею LFP ємністю 76 кВт, що забезпечує запас ходу в 618 км. На задній осі працює один електродвигун потужністю близько 300 к.с., що дозволяє розганятись до 100 км/год за 6,1 секунди.
Ціна новинки в Китаї стартує від $32,8 тис.
Компанія Hyundai 11 червня презентувала перші офіційні тизерні зображення свого нового субкомпактного електромобіля A-сегменту. Модель зветься Inster, про що повідомляє офіційний сайт виробника.
За чутками, корейці планують продавати Inster за ціною нижче €20 тис., що зробить його небезпечним конкурентом для Citroen e-C3 і Dacia Spring, які теж вирізняються доступною вартістю.