Ринкова частка Tesla впала до восьмирічного мінімуму

Фото: pixabay.com

У Сполучених Штатах ринкова доля Tesla у серпні досягла практично найнижчого рівня за останні вісім років.

Споживачі почали активно розглядати електроавтомобілі серед збільшеної конкуренції, повідомляє Reuters.

За даними компанії Cox Automotive, “Tesla, яка раніше контролювала понад 80% ринку електромобілів у США, у серпні цього року мала лише 38% від загального обсягу продажів електромобілів у країні. Це вперше з жовтня 2017 року, коли цей показник опустився нижче 40%.”

У той час як інші виробники автомобілів представляють нові електричні моделі, Tesla зосередила свої зусилля на розробці роботаксі та гуманоїдних роботів, через що відклала або скасувала плани щодо випуску доступніших моделей електромобілів.

Наразі основний сегмент бізнесу Tesla залишається ключовим джерелом доходу компанії.

Останньою новинкою компанії став пікап Cybertruck, який вийшов у 2023 році, але не досяг успіху на рівні середньорозмірного седана Model 3 чи середньорозмірного позашляховика Model Y.

Компанія Tesla оновила свій автомобіль Model Y, який колись був найпопулярнішим у світі, але ці зміни не виправдали сподівань.

Компанія Ілона Маска Tesla продовжує втрачати ринок у Європі. У позаминулому місяці продажі нових електричних автомобілів Tesla в Європі впали на 28% у порівнянні з травнем минулого року, до 13 863 одиниць.