Заступниця голови КМДА Марина Хонда закликала торгові мережі столиці запроваджувати «годину тиші» — спеціальний час, коли у магазинах зменшують освітлення, вимикають гучну музику та зменшують кількість звукових оголошень.
Ця ініціатива має на меті створення більш комфортного середовища для людей з розладом аутистичного спектра, ветеранів, осіб із посттравматичним стресовим розладом, а також для батьків із дітьми та старших людей.
Про це Марина Хонда повідомила на своїй сторінці у Фейсбук.
«Година тиші — це просте, але надзвичайно важливе рішення. Вона приносить комфорт і повагу до кожної людини. Таке середовище не викликає тривоги у людей із підвищеною чутливістю до звуків і світла», — зазначила заступниця голови КМДА.
У багатьох країнах світу ця практика вже давно використовується. У Великій Британії, США та Канаді супермаркети регулярно реалізують «тихі години», щоб підтримати інклюзію.
У КМДА підкреслюють, що кожен соціально відповідальний бізнес у Києві може зробити свій внесок, приєднавшись до цієї ініціативи.
- У Києві відкрився Хаб стійкого бізнесу. Інноваційний простір створений за підтримки уряду Японії та програми ПРООН. Він покликаний стати платформою для співпраці підприємців та студентів, а також залучити ветеранів і внутрішньо переміщених осіб, які прагнуть розвивати свій бізнес в умовах війни.