У пресцентрі Київінформ відбувся захід Kyiv Launch Event Dynamic, організований Travel Professional Group (TPG) за підтримки Управління туризму та промоцій ВО КМР (КМДА) для учасників туристичної індустрії та представників медіа.
На заході учасники обговорили нові виклики, які постають перед туроператорами та агентствами, підкреслюючи важливість адаптації до умов ринку, забезпечення економічної стабільності та створення робочих місць усередині країни. Зокрема, акцентувалася потреба в змінах у підходах до організації закордонних турів з огляду на постійні зміни правил перетину кордону, що ускладнює виїзд туристів.
В рамках події були представлені основні технологічні та стратегічні рішення для підтримки стійкості туристичного ринку та його переорієнтації на внутрішній туризм. Цей заход став платформою для обговорення сучасних викликів, впровадження інновацій GDS, а також практичних кейсів соціальної відповідальності бізнесу.
Генеральний директор Travel Professional Group Олександра Ліщук підкреслила ключове значення галузі, що, незважаючи на виклики (COVID-19, війна), продовжує діяти та підтримувати країну.
«Сьогодні величезна вдячність всім за вашу присутність, витримку, співпрацю і за те, що в такі важкі часи ви знаходите сили підтримувати український туризм, адже наша діяльність є тилом для підтримки українського бізнесу, української економіки», — зазначила Олександра Ліщук.
Вона також акцентувала увагу на активній волонтерській діяльності TPG, включаючи підтримку реабілітаційного центру Super Humans.
Необхідність переорієнтації ринку підкреслив заступник начальника Управління туризму та промоцій КМДА Дмитро Калганов. Він зазначив, що Київ демонструє стійкість, збільшивши туристичний збір за перше півріччя 2025 року на 50% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
«Наша основна мета — це перенаправлення потоків виїзних туристів до внутрішнього туризму, адже це для Києва перспективний напрямок. Це створення сучасної туристичної інфраструктури і безбар’єрного середовища», — підкреслив Дмитро Калганов.
КМДА планує позиціонувати Київ як туристичний хаб, пропонуючи агентствам «матрицю можливостей» — комбінацію турів, що поєднують столицю з іншими регіонами (наприклад, «Київ активний + Житомир космічний»), а також зосереджуючись на оздоровчому туризмі та реабілітації.
З огляду на потребу в гнучкості та європейський досвід, компанія TPG представила свій основний технологічний продукт — модуль динамічного пакетування GDS (Глобальна система розподілу — Ред.) на порталі tpg.ua.
Керівник відділу розробки TPG Вікентій Стрижак пояснив, що цей інструмент вирішує проблему застарілих «статичних» розрахунків, які залежать від людського фактора і не могли оперативно відображати актуальні ціни.
«Я зрозумів, що наш стандартний формат класичного туроператора не зможе витримати виклики майбутнього, щоб задовольнити запити так званого покоління „зумерів“. Їм потрібно в телефоні, в спеціальному додатку знайти ціну, актуальну тут і зараз, натиснути кілька кнопок і отримати готовий турпакет без підтверджень, додаткових запитів та переписок», — прокоментував Вікентій Стрижак.

Новий GDS-сервіс дозволяє формувати індивідуальні тури, інтегруючи актуальні ціни на авіарейси, проживання та трансфери, а також спрощує бронювання внутрішніх готелів з допомогою інтеграції з Укрзалізницею.
У рамках практичної частини Launch Event Dynamic виступили: Сергій Александров, менеджер проєкту Travel Professional Group, Вікторія Стужук, головний спеціаліст з торгового еквайрингу ПриватБанк, Олександра Івженко, представниця франчайзингової агенції TPG, та Анна Пустовіт, адвокат адвокатського об’єднання «Юрімекс».
Учасники заходу мали можливість наочно у реальному часі побачити роботу сервісу динамічного пакетування, що дозволяє формувати індивідуальні тури з актуальними цінами на авіарейси, проживання та трансфери, дізнатись про інтеграцію TPG з «Укрзалізницею» через GDS, що спрощує бронювання квитків та внутрішніх готелів, а також отримати практичні поради з безпеки та вигоди здійснення платежів через LiqPay, отримати практичні кейси роботи з клієнтами та особисті консультації від провідних експертів туристичної галузі.
Запис офіційної частини заходу доступний на Youtube-сторінці Київінформ пресцентру:
Пресцентр Київінформ