Гаряче
16 Жов 2025, Чт

Fozzy Group нібито планує вихід до Польщі через acquisition Carrefour, але компанія це спростовує

Carrefour шукає покупців у Польщі. Фото: Forbes

Українська мережа супермаркетів “Сільпо”, що є частиною Fozzy Group, вважається одним із ключових кандидатів на придбання польських магазинів французької компанії Carrefour.

Компанія займається пошуком можливостей на польському ринку вже кілька років, згідно з інформацією Wiadomości Handlowe.

“Сільпо” та інші бренди, що належать Fozzy Group, працюють у понад 840 торгових точках в Україні. У групу входять також мережі “Фора”, Thrash!, Fozzy, Le Silpo, Favore та FoodPod.

Завдяки цьому Fozzy змогла отримати певну інформацію про особливості роботи Carrefour у Польщі, зокрема щодо франчайзингової частини бізнесу французької компанії.

Компанія вже зробила перші кроки у напрямку розширення – Fozzy Group придбала 90% акцій польського підприємства IDKFA IDCLIP, яке управляє магазином Carrefour у Познані за франшизою. Однак це поки що не можна вважати повноцінним виходом на польський ринок.

На сьогодні Carrefour володіє 768 магазинами в Польщі. У вересні французькі ЗМІ повідомили, що компанія розглядає можливість продажу своїх активів у Польщі та Аргентині і доручила банкам обробити деталі майбутнього продажу.

Експерти вважають, що Fozzy Group може скористатися цією можливістю, оскільки в Польщі проживає близько 1,5 млн українців, які могли б стати потенційними споживачами нової мережі. Однак логістичні труднощі можуть змусити компанію обмежитися купівлею лише частини магазинів, а не всієї мережі Carrefour.

Серед інших можливих покупців аналітики згадують Dino, Biedronka та Kaufland.

Офіційно Carrefour відмовилася коментувати ймовірну угоду з українським ритейлером, посилаючись на йдучі переговори.

“Це не відповідає дійсності”, – зазначила пресслужба Fozzy Group, коментуючи інформацію про вихід на польський ринок.

В останні місяці валютний ринок України зазнав значних змін. Попит на долари серед населення суттєво зменшився.

У липні курс долара на міжбанківському ринку зріс, незважаючи на сезонне зниження активності та ослаблення гривні.

Попит на валюту серед банків залишався вищим за її пропозицію, тоді як інтерес з боку населення зменшився.

У травні на міжбанківському ринку попит на валюту зріс. Це сталося через сезонне зменшення експортних надходжень. У відповідь Нацбанк посилив інтервенції – обсяги досягли $2,9 млрд. При цьому українці стали менше купувати валюту. У квітні та травні чистий попит населення впав до $0,2 млрд. Для порівняння, ще в січні ця цифра становила 1,5 млрд.