КП «Київреклама» продовжує активну роботу з очищення міського простору від візуального шуму. Про це повідомляють у пресслужбі КМДА, посилаючись на Управління з питань реклами.
У вересні було демонтовано 2 117 конструкцій, що є найвищим показником за рік. Київ послідовно реалізує принципи дизайн-коду, щоб створити упорядковане, безпечне та естетичне середовище для мешканців.
Так, у жовтні зняли: 918 конструкцій з фасадів, 253 конструкції з парканів, 233 штендери, 78 наземних конструкцій, 16 дахових конструкцій, 16 конструкцій на опорах та об’єктах транспорту.

З початку 2025 року у столиці було демонтовано вже 18 504 конструкції. Це результат спільної роботи демонтажних бригад КП «Київреклама» та власників, які добровільно прибирають рекламу, що була встановлена без належних документів або з порушенням вимог.
«Ми впроваджуємо системне очищення міського простору від незаконних рекламних конструкцій, адже вигляд столиці — це її візитна картка, обличчя та характер. Рекламні елементи мають гармонійно вписуватись у міське середовище, підкреслювати архітектурну красу Києва, його стиль та сучасний ритм життя», — підкреслила директорка КП «Київреклама» Марина Декань.


Вона акцентувала, що демонтаж — це не самоціль, а природний етап системної роботи, спрямованої на упорядкування простору та формування естетичного, комфортного й гармонійного міста.
«Інформацію про розміщення зовнішньої реклами у столиці додали на інтерактивну мапу».
