Експерти вважають, що це важливий етап в протиаварійних роботах.
Як повідомляє КК «Київавтодор», цей процес є унікальним у сфері мостобудування Києва. Споруда, що була зведена ще в 1965 році, має аркову конструкцію з попередньо напруженим армуванням, аналогів якої немає у світі.
Протиаварійні заходи є суттєвим кроком до відновлення цієї унікальної інженерної структури, яка вже понад пів століття слугує киянам. Ці заходи стартували в серпні 2024 року. На сьогодні триває етап занурення 160 паль у річище Дніпра на приблизно 30 метрів. Вони стануть основою для металевих арок. На спеціальному пірсі відбувається складання аркових конструкцій, які зараз встановлюються під міст.
Ці конструкції суттєво підсилять споруду, збережуть її унікальний вигляд і забезпечать безпечну експлуатацію на найближчі 20 років. Після завершення протиаварійних заходів розпочнуться реставраційні роботи з пристосуванням.
Усі роботи виконуються без перекриття руху автомобілів і поїздів метро. Судноплавство під мостом також залишається без змін.
У 2015 році, під час обстеження споруди, фахівці зазначили деградацію конструкцій мосту і появу дефектів, які можуть впливати на довговічність і міцність даної споруди.
Повторне обстеження в 2021 році виявило, що міст потребує капітального ремонту. Оскільки з 2008 року Міст метро має статус об’єкта культурної спадщини, ми зможемо виконувати виключно протиаварійні роботи протягом цього часу, аби підтримати його та забезпечити безпеку руху. Такий підхід є лише частиною загального процесу.
Для детального ознайомлення з усіма роботами на мосту, які необхідно виконати, читайте тут.
