Гаряче
19 Гру 2025, Пт

Інвестиції в умовах війни: у Гатному запустили 12-й McDonald’s у Київській області з асортиментом від місцевих постачальників

Відкриття 12-го ресторану McDonald’s стало свідченням надійності інвестицій в регіон, навіть в умовах війни. Цю інформацію повідомив начальник обласної військової адміністрації Микола Калашник.

Разом із заступницею Наталією Гаватюк та головою громади Олександром Паламарчуком, він відвідав новий заклад, ознайомився з робочими процесами — від постачання продуктів до дотримання стандартів якості та безпеки.

У своїй роботі мережа акцентує увагу на співпраці з місцевими виробниками. Частина продуктів меню McDonald’s надходить з регіону: свіжі салати — з Макарівської громади, молочні продукти – з Білоцерківщини, курятина надходить з Миронівської громади, а напої виробляють у Великодимерській громаді. Виробництво стаканчиків для напоїв також підтримує місцеві підприємства. Це, за словами очільника КОВА, сприяє підтримці місцевого бізнесу та створенню нових робочих місць.

Перед відкриттям ресторану компанія організувала благодійну акцію для дітей-сиріт, дітей загиблих Захисників України та дітей з інвалідністю з місцевої громади. Микола Калашник підкреслив, що соціальна відповідальність мережі є системною та постійною ініціативою.

Новий ресторан має суттєвий економічний вплив на регіон. У районі працює 12 ресторанів McDonald’s, які забезпечують роботою 892 працівників з офіційними контрактами та стабільною заробітною платою. За 2024 рік компанія сплатила до бюджету 43,6 млн грн податків, а вже за перші місяці 2025 року ця сума перевищила 53 млн грн.

Мережа планує подальше розширення в регіоні вже наступного року, активно залучаючи місцевий бізнес для постачання продукції, надання сервісів, логістики та переробки. Окрема увага приділяється екологічності: усі відходи з ресторанів передаються на сортувальні станції для подальшої переробки.

Крім цього, ресторани мережі сприяють формуванню безбар’єрного простору, роблячи публічні простори доступними для всіх, підтримуючи інклюзивність.

Регіон активно поєднує інвестиції, підтримку локальних виробників, соціальну відповідальність та громадський розвиток, навіть під час війни.

Нагадаємо, що повномасштабна війна стала для українського бізнесу стрес-тестом без права на помилку. Зруйновані логістичні ланцюги, втрачені ринки збуту, перебої з енергопостачанням, кадрові кризи та постійні безпекові ризики змусили компанії адаптуватися до нових умов.

Фото: Микола Калашник

Створено за матеріалами: kyivschina24.com