Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) нагадує про необхідність актуалізувати кількість зареєстрованих осіб у помешканні для коректних нарахувань за комунальні послуги.
Інформація щодо кількості зареєстрованих осіб у житловому приміщенні впливає на коректні нарахування за комунальні послуги, а саме: вивезення побутових відходів, постачання гарячої та холодної води (за відсутності вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників). Тому необхідно, щоб в облікових базах виконавців послуг відображалися достовірні дані.
ЦКС звертається до киян із проханням надати актуальну інформацію щодо осіб, зареєстрованих у помешканнях, якщо в рахунках-повідомленнях вона некоректна.
Споживачі можуть повідомити про це за допомогою онлайн-сервісу «Дистанційне обслуговування» на сайті ЦКС або за телефонами Call-центру: (044) 247-40-40, 099-247-40-40 (Vodafone), 093-247-40-40 (Lifecell), 096-247-40-40 (Kyivstar).
Отримати консультацію в сервісних центрах ЦКС на особистому прийомі або через дистанційні канали: месенджер у Facebook, Skype/Telegram (нікнейми у таблиці).
У плановому порядку ЦКС здійснює актуалізацію кількості зареєстрованих осіб в облікових базах виконавців послуг за даними, наявними в інформаційній системі «Реєстр територіальної громади м. Києва» (РТГ). Споживачам при реєстрації або знятті з реєстрації в Центрах надання адміністративних послуг, не потрібно додатково звертатися в ЦКС для оновлення даних.
Читайте також:
- Киянам пояснили, як погасити борги за комуналку. Про можливість укладення договору реструктуризації (розстрочення) заборгованості розповіли у Центрі комунального сервісу (ЦКС).
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»