Після перенесеної кібератаки, залізничники продовжують повертати зручні та популярні сервіси.
Нині з партнерами відновили ще один вантажний онлайн-сервіс. Йдеться про
особистий кабінет клієнта на е.Портал УЗ-Карго з сервісом оформлення перевізних документів.
«Втім, ще недоступна можливість здійснювати перевезення за електронною накладною. Тож перевезення тимчасово здійснюються за паперовими накладними», — зазначають залізничники.
Вони засвідчують, що відновлення роботи «Автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями» вже завершальному етапові.
Її планують запустити до 9 квітня.
Після її відновлення стануть доступні:
• контроль за балансом коштів на особових рахунках (оперативне сальдо);
• видача переліків списання коштів з особових рахунків відправників;
• надання інформації з дислокації вантажних вагонів на мережі АТ «Укрзалізниця»;
• планування перевезень.
«Кількість сервісів на е.Портал УЗ-Карго поступово буде збільшуватися. Зокрема, сервіси з підписання договорів та ведення претензійно-позовної роботи очікуються в другій декаді квітня», — зазначає УКЗ.
Усі важливі новини та зміни щодо організації перевезень вантажів будуть оприлюднюватися на е.Портал УЗ-Карго.
УКЗ перепрошує за тимчасові незручності.
«Вечірній Київ» писав про те, що онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної тергетованої кібератаки: як купити квитки.
«Укрзалізниця відновила онлайн-продажі квитків після кібератаки».