Гаряче
9 Кві 2025, Ср

Укрзалізниця відновила вантажний онлайн-сервіс після кібератаки

Після перенесеної кібератаки, залізничники продовжують повертати зручні та популярні сервіси.

Нині з партнерами відновили ще один вантажний онлайн-сервіс. Йдеться про

особистий кабінет клієнта на е.Портал УЗ-Карго з сервісом оформлення перевізних документів.

«Втім, ще недоступна можливість здійснювати перевезення за електронною накладною. Тож перевезення тимчасово здійснюються за паперовими накладними», — зазначають залізничники.

Вони засвідчують, що відновлення роботи «Автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями» вже завершальному етапові.

Її планують запустити до 9 квітня.

Після її відновлення стануть доступні:
•⁠ ⁠контроль за балансом коштів на особових рахунках (оперативне сальдо);
•⁠ ⁠видача переліків списання коштів з особових рахунків відправників;
•⁠ ⁠надання інформації з дислокації вантажних вагонів на мережі АТ «Укрзалізниця»;
•⁠ ⁠планування перевезень.

«Кількість сервісів на е.Портал УЗ-Карго поступово буде збільшуватися. Зокрема, сервіси з підписання договорів та ведення претензійно-позовної роботи очікуються в другій декаді квітня», — зазначає УКЗ.

Усі важливі новини та зміни щодо організації перевезень вантажів будуть оприлюднюватися на е.Портал УЗ-Карго.

УКЗ перепрошує за тимчасові незручності.

«Вечірній Київ» писав про те, що онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної тергетованої кібератаки: як купити квитки.

«Укрзалізниця відновила онлайн-продажі квитків після кібератаки».

Джерело