ТРО Медіа оголосили конкурс «Війна в об’єктиві» для журналістів: як взяти участь

Мета конкурсу — відзначити талановитих авторів, які своїми публікаціями, інтерв’ю, відео-, фото- та радіорепортажами (подкастами), а також документальними фільмами фіксують правду про війну в Україні, розповідають про героїзм та звитягу наших захисників в умовах повномасштабного вторгнення росії.

На конкурс приймаються матеріали, які були опубліковані або вийшли в ефір у період з 23 квітня 2024 року по 21 квітня 2025 року.

Про це «Вечірньому Києву» повідомили у пресслужбі Сил ТрО ЗСУ.

Цьогоріч заплановані нагороди в 9 номінаціях:

  • Відеорепортаж
  • Текстовий репортаж
  • Радіорепортаж/подкаст
  • Фоторепортаж
  • Інтерв’ю
  • Кращий оператор
  • Улюбленець глядацьких симпатій
  • Документальний фільм
  • Кращий комунікаційник ЗСУ.

Журналістські роботи, подані на конкурс, будуть оцінюватися авторитетним журі, до складу якого увійдуть колишні журналісти, які сьогодні несуть службу в лавах Збройних Сил України.

«Основними критеріями оцінювання є відповідність Кодексу етики українського журналіста, актуальність та важливість теми для України, суспільний резонанс та потенціал матеріалу для розв’язання суспільних проблем. Особлива увага приділятиметься номінації „Кращий комунікаційник ЗСУ“. Колективи медіа мають можливість висунути кандидатури пресофіцерів, прес-сержантів чи інших військовослужбовців різних підрозділів Сил оборони, що відповідають за комунікаційну складову, які, на їхню думку, зробили значний внесок у висвітлення діяльності ЗСУ та підтримку зв’язків з громадськістю», — розповіли в пресслужбі.

При поданні кандидатури необхідно надати обґрунтування та гіперпосилання на журналістські матеріали, створені за підтримки або участі номінанта.

Етапи проведення конкурсу:

• Оголошення конкурсу і початок прийому заявок: 4 квітня 2025 року

• Завершення прийому заявок: 23:59 21 квітня 2025 року

• Попередній відбір заявок: з 22 квітня по 4 травня 2025 року

• Оцінювання заявок представниками журі: з 5 травня по 1 червня 2025 року

• Оголошення шортлістів (5 претендентів у кожній з номінацій): упродовж 2-5 червня 2025 року

• Оголошення переможців/нагородження: 6 червня 2025 року.

Для того, щоб подати заявку зі своїми журналістськими матеріалами на участь у конкурсі «Війна в об’єктиві», необхідно перейти за цим посиланням.

Для висування представниками медіа кандидатур на відзначення у номінації «Кращий комунікаційник ЗСУ» заповніть гугл-форму за цим посиланням.

Детальніше про умови участі в конкурсі «Війна в об’єктиві» читайте тут.

Нещодавно «Вечірній Київ» писав про те, що команда «ТРО Медіа» презентувала телевізійний проєкт «Школа мужності». Це своєрідний відеощоденник проходження сучасними рекрутами військового вишколу в одному з навчальних центрів Сил територіальної оборони ЗСУ.

Сніжана БОЖОК, «Вечірній Київ»

Джерело