На будівельному майданчику триває прокладка тунелів між початковими станціями, які є продовженням зеленої лінії метро, що стартує від станції метро «Сирець». Паралельно з перегінними тунелями, спроектованими один над одним для максимальної економії простору, ведеться зведення приміщень станцій. Загальна довжина цього двоярусного тунельного комплексу становить 1000 метрів.
Раніше компанія Autostrada повідомила, що тунелі між майбутніми станціями «Мостицька» та «Проспект Правди» (який наразі називається проспект Європейського Союзу) вже майже завершені.
Будівництво відбувається в зоні нових і вже заселених житлових комплексів, а також старої забудови районів Мостицький і Виноградар. Нагадаємо, що роботи ведуться відкритим способом, використовуючи технологію «стіна в ґрунті», яка запобігає обвалам ґрунту, захищає майбутній тунель і прилеглу територію від вібрацій, що виникають під час руху поїздів. Згідно з інформацією від Autostrada, шум і вібрації від поїздів метро будуть ефективно гаїтися за допомогою спеціальних шумопоглинальних гумових матів і підкладок, що дозволить зменшити звуковий вплив на мешканців сусідніх будинків.
На станції «Мостицька» завершено монолітні роботи та монтаж збірного залізобетону для протидутьової вентиляційної конструкції – технічного тунелю, який забезпечуватиме вентиляцію, контроль напрямку повітря між основними тунелями і при необхідності виконуватиме роль евакуаційного проходу.
Autostrada реалізує цей проект власними силами – без залучення субпідрядників, завдяки власному інженерному персоналу, техніці та інвестиціям у сучасне обладнання. Це дає змогу ефективно контролювати всі етапи і дотримуватися міжнародних стандартів якості та безпеки. У процесі будівництва компанія закупила унікальну техніку, зокрема бурову установку Klemm KR 720.
Стан будівництва на 8 жовтня 2025 року у фото
Нагадуємо, що компанія Autostrada регулярно проводить заняття для студентів-будівельників на майданчику будівництва метрополітену на Виноградар.