На тунельній розв’язці у Віті-Поштовій продовжуються роботи з армування ригелів опорних стінок. Про хід виконання робіт інформує підрядник — «Автомагістраль Південь».
«Вже цього місяця готуємось встановити опалубку, щоб влаштувати моноліт прогонової будови тунелю! Виймати ґрунт з тунелю почнемо після завершення монолітної плити прогонової будови. Паралельно готуємо під’їзди до тунелю. З боку Боярки майже завершено будівництво кругової розв’язки, влаштований середній шар асфальтобетону. Остаточно завершити розв’язку зможемо після перенесення оптоволоконних кабелів, які перетинають один з виїздів», — повідомили у компанії «Автомагістраль Південь».
За інформацією будівельників, на іншому боці траси роботи тимчасово на паузі в очікуванні перенесення водопровідної труби.
«З самого початку ми прогнозували, що проєкт не простий, має низку „підводних каменів“, саме тому, мабуть, окрім нашої компанії не знайшлось охочих його завершувати», — підкреслили у компанії.
Також підрядники нагадали, що частина розвʼязки є підземною — під трасою з’явиться тунель, через який автотранспорт зможе повертати у бік столиці. Іноземний підрядник встиг влаштувати буросічні палі, а також з лівого проїзду залити опорні частини та бетонну плиту.
«Автомагістраль-Південь» розпочала добудову розв’язки на Одеській трасі під Києвом наприкінці минулого року.
Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт. Але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.
Читайте також: «Кличко оглянув дорожні об’єкти, які капітально ремонтують у Подільському районі».
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»