У сучасних умовах бізнес дедалі більше виходить за межі суто економічної ролі, стаючи носієм культурних кодів і творцем сенсів, що відгукуються суспільству. Ця тенденція стала ключовою темою панельної дискусії «Сервіс під напругою» на 18-му Українському маркетинг-форумі. Про це повідомили в Координаційному центрі КМУ.
Експерти обговорювали переосмислення брендами своїх підходів до сервісу, враховуючи травматизацію суспільства, та необхідність побудови більш людяної, гнучкої та відкритої моделі відносин.
Як зазначила Оксана Збітнєва, керівниця Координаційного центру КМУ / Mental Health UA, важливим аспектом змін є не лише технологічна, а й емоційна адаптація бізнесу до нової реальності війни. Вона наголосила, що ментальне здоров’я — це не розкіш, а культурна норма, яку бізнес може підтримувати через формування культури піклування. Важливо розуміти, що кожна людина має власний унікальний досвід війни, і компанії мають враховувати це у своїй комунікації та взаємодії з клієнтами.
Додатково дискусія торкнулася Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» — ініціативи першої леді Олени Зеленської, що активно працює над підтримкою суспільства через різні форми комунікації. Зокрема, остання інформаційна хвиля, запущена до Місяця обізнаності про ментальне здоров’я, була присвячена темі сенсів як внутрішніх опор у складні часи.
Новий формат взаємодії, зосереджений на сенсах та ментальній підтримці, показує, як бізнес може відігравати важливу соціальну роль, не лише надаючи послуги, а й формуючи довірливі й гнучкі відносини зі споживачами. Це не просто зміна комунікаційного підходу — це еволюція бізнесу в бік більшої відповідальності та чутливості до реалій, у яких живе суспільство.
До слова, в Україні триває Місяць обізнаності про ментальне здоров’я.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»