Для будівництва метро на Виноградар купили унікальну техніку

Йдеться про те, що на станційному комплексі «Мостицька» розпочався один із найважливіших етапів — будівництво діафрагмових стін для укріплення котловану. Для цього проєктом передбачено спорудження «стіни в грунті». Саме ця технологія забезпечує стабільність та безпеку майбутніх тунелів і підземних споруд метро, створюючи надійну основу для подальших робіт.

Як повідомила компанія-підрядник будівництва Autostrada, для виконання цих складних інженерних завдань вона проінвестувала у нове спеціалізоване обладнання — бурову установку Casagrande B200 та бентонітовий завод S.A.I.C.I.

Повідомляється також, що техніка Casagrande широко застосовується у світі під час будівництва метрополітенів і тунелів завдяки здатності ефективно працювати зі складними грунтами, що особливо актуально для Києва. Нове обладнання дозволить працювати стабільно, без затримок і технічних збоїв, дотримуючись високих стандартів безпеки та якості.

«Технологія „стіна в ґрунті“ передбачає створення глибокої вузької траншеї, яка розробляється під захистом бентонітової суспензії. Суспензія заповнює траншею, стабілізує її стінки та запобігає проникненню ґрунтових вод до моменту бетонування. У траншею встановлюють арматурний каркас, після чого укладають бетонну суміш, що витісняє суспензію вгору. Бентонітова суспензія відводиться і може бути використана повторно», — пояснили в Autostrada.

«Стіна в ґрунті» використовується для огородження котловану з подальшим його розкріпленням, у якому відкритим способом будуються тунелі та станційні комплекси метрополітену. Цей метод незамінний у щільно забудованій міській місцевості й дозволяє прискорити будівельний процес.

На перекритій частині проспекту Європейського Союзу фахівці Autostrada влаштовують форшахту — підготовчий етап для подальшого зведення діафрагмових стін методом «стіна в ґрунті».

Паралельно на всіх дільницях об’єкта тривають роботи з перенесення інженерних мереж.

Будівництво метро на столичний житловий масив Виноградар триває цілодобово.

Нагадаємо, у Подільському районі пересаджують молоді дерева, які опинилися в зоні будівництва станції метро.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»

Джерело