Оновлено рахунки-повідомлення за житлово-комунальні послуги, надані в січні 2025 року. Про це повідомляє комунальний концерн «Центр комунального сервісу».
Оплатити за спожиті послуги можна кількома простими способами: через особистий кабінет, мобільний застосунок «Комуналка», платіжні системи (такі як «Ощад24», «Приват24», «МоноБанк»), через каси та платіжні термінали банківських і фінансових установ.
Оплатити онлайн без комісії можна за допомогою картки киянина, яку можна оформити у відділеннях «Ощадбанку».
Для оплати через особистий кабінет споживачу потрібно:
- зайти в особистий кабінет на платформі КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС);
- перейти до розділу «Мої об’єкти» та натиснути кнопку «Сплатити».
Якщо споживач не має реєстрації в особистому кабінеті, для цього потрібно:
- зайти в розділ особистий кабінет на платформі ЦКС;
- створити обліковий запис, додавши прізвище, ім’я та електронну адресу;
- додати об’єкт (квартиру або декілька — для допомоги при оплаті родичам), використовуючи ключ авторизації з паперового рахунка-повідомлення;
- вибрати зручний спосіб оплати та розрахуватись.
Для оплати через QR-код потрібно:
- відсканувати код, що зображений на паперовому рахунку-повідомленні;
- ввести номер телефону та електронну адресу;
- натиснути «Сплатити».
Провести звіряння взаєморозрахунків можна через месенджер у Facebook, Skype, Telegram (здійснюється обмін документацією).
Пов’язані із заборгованістю питання можна вирішити за допомогою договору реструктуризації (розстрочення). Детальніше — в розділі «Боржникам».
До слова, учора, 9 лютого, зафіксували збій у роботі платіжних систем Київводоканалу і споживачі бачили рахунки, які не відповідали дійсності, нині вже все працює правильно.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»