Новації неодмінно вплинуть у найближчому майбутньому на роботу представників сфери диджитал: маркетологів, SMM-менеджерів, контент-мейкерів, таргетологів. Такі оновлення — складник глобальної стратегії, направленої на посилення конкурентоспроможності. Отже, розглянемо, що саме пропонує Instagram у 2025 році.
Ключові зміна: до чого слід бути готовим користувачам
Введення відмінного від попереднього формат сітки профілю — одна з основних новин від Instagram. Замість зображень 1:1 сьогодні пропонують формат 4:5. Завдяки цьому сприйняття профілю більш зручне. До того ж оновлення включають у курс SMM від Hillel IT School для детального розгляду в рамках навчання. Покращений вигляд облікового запису надає привабливості. Обрізання зображень до квадратного формату впевнено відійшло в минуле.
Збільшення хронометражу Reels до трьох хвилин — ще одне оновлення, яке відкриває широкі межі для самовираження в Instagram. Користувач може завантажувати змістовні деталізовані відео, приваблюючи таким чином авдиторію оригінальним авторським контентом. Крім того, вподобайки та коментарі підписників до Reels стають видимими.
Завдяки змінам в алгоритмах Instagram, покращилась інтерактивність дописів, створених у форматі каруселі. Якщо користувач спершу не коментує або не ставить вподобайки, контент знову з’явиться в стрічці у вигляді наступного фото або зображення із підбірки. Це за замовчуванням збільшує ймовірність взаємодії з дописом, який пропустили.
Застосунок Edits та його можливості
У 2025 році перелік переваг Instagram вдало доповнили новим інструментом для зручного редагування відеоконтенту. Це застосунок Edits, що відкриває доступ до таких можливостей:
- знімання відео у форматі HDR 1080p тривалістю до 10 хвилин;
- зберігання чернеток для гнучкого управління проєктами;
- широкі можливості для монтажу завдяки часовій шкалі;
- підбірка трендових відео та аудіо для натхнення;
- можливість використання автоматичних покращень, ефектів, накладань, переходів;
- розширена аналітика контенту, яка дає змогу робити висновки про його ефективність.
Всі оновлення, у тому числі й запровадження застосунку Edits, — ознака того, що Instagram конкурує з TikTok. Велика соціальна мережа, що належить Meta, завдяки вдосконаленням, має намір залучити більше молоді, яка надає перевагу відеоконтенту. Запропоновані інструменти дають змогу поступово зробити його пріоритетним. Тому експертам у галузі диджитал, які використовують в роботі Instagram, слід ретельно ознайомитися з нововведеннями задля відкриття широких можливостей для творчості, самовираження, збільшення цільової авдиторії.
Леонід РУДЕНКО