4 жовтня у павільйоні «КИТ» на ВДНГ пройде «БОРЩ» — конференція, яка зосередиться на партнерствах між бізнесом, креативом та технологіями. Ця подія об’єднає провідних українських підприємців та інноваторів в сфері технологій.
Ідея конференції виникла внаслідок об’єднання святкування дня народження медіа Vector та креативної агенції I AM IDEA: замість двох окремих заходів, організатори вирішили створити платформу, в якій основною цінністю стане спільна робота та взаємодія. Мета конференції полягає у демонстрації того, як співпраця між різними індустріями генерує нові можливості, відкриває нові ринки та сприяє інноваціям.
«Ми заснували Vector як платформу для тих, хто готовий мислити інакше та змінювати правила гри. „БОРЩ“ — логічне продовження цієї концепції. Ми прагнемо показати, що разом українські компанії можуть досягати значно більше, ніж окремо», — зазначив СЕО Vector Ісмаіл Осбанов.
Назва символізує єдність: борщ неможливий без різноманітних інгредієнтів, які, поєднуючись, стають стравою, що об’єднує українців у всьому світі. Так само і в бізнесі — лише через співпрацю виникають нові сенси та результати.
«Ми віримо, що майбутнє українського бізнесу полягає в єдності. Борщ — це проста метафора: окремо бурячок, морква, картопля — це всього лише інгредієнти, але в комбінації вони стають чимось унікальним. Те ж саме й в індустрії: коли бізнес, медіа, технології та креативні спільноти об’єднуються, втрачають бар’єри та створюють нові сенси, яких неможливо досягти наодинці», — підкреслив засновник та креативний директор I AM IDEA Ігор Фінашкін.
На конференції буде представлено реальні приклади колаборацій між різними індустріями. Серед виступів:
- Ісмаіл Осбанов, СЕО Vector, разом зі співзасновником Respeecher Олександром Сердюком поділяться досвідом запуску функції, що дозволяє слухати статті та новини голосами відомих артистів та підприємців.
- Марія Гаврилюк з Gunia Project розповість про колаборації з Музеєм Івана Гончара та МЗС, що призвели до випуску етнографічної книги про побут і мистецтво українців, а також про колекцію цукерок разом з HONEY у формі півника з Бородянки та благодійну прикрасу «Скіфське золото», прибуток від якої пішов на закупівлю РЕБів для Азову.
- Євген Клопотенко поділиться досвідом запуску гарячого меню в поїздах Укрзалізниці, а Олег Гороховський з Monobank розповість про спільний напій з Живчиком.
Окрім цих та виступів від Ігоря Фінашкіна, Богдана Криворученка, Анни Знамеровської, Володимира Дегтярьова та Вадима Іщенка, на конференції будуть партнерські зони, фудкорт, а також благодійна зона, де кожен зможе долучитися до соціальних ініціатив. Користувачі зможуть познайомитися та обмінятися контактами з учасниками події.
Купити квитки на конференцію можна на сайті події або на concert.ua.
Довідково:
Vector — медіа про креативну економіку. Ми пишемо про бізнес, стартапи, ІТ, підприємництво, технології, а також маркетинг і креатив. Наша мета — робити бізнес попкультурою. Ми популяризуємо підприємництво, щоб якомога більше людей усвідомлювали свій потенціал, реалізували його й створювали цінність.
I AM IDEA — незалежна креативна агенція, що створює стратегічні та креативні рішення для бізнесу, культури та державного сектора. У 2024 році вона увійшла до рейтингу перспективних малих і середніх бізнесів Forbes Next 250.
Нагадаємо, у Києві стартувало третє українське бієнале цифрового та медіа мистецтва. Охочі можуть відвідати експозицію, де сучасне мистецтво поєднується з технологіями AR/VR/AI, а також взяти участь у професійній програмі, воркшопах та спеціальних подіях.