Росія продовжує активізацію своєї інформаційної війни.
Незважаючи на зменшення військових витрат у державному бюджеті на 2026 рік, фінансування пропагандистських кампаній зросте на 54%. Цю інформацію оприлюднила пресслужба МЗС України через Telegram-канал.
“Ці дії чітко демонструють пріоритети держави-агресора: оскільки не можуть досягти успіху на фронті, зосереджуються на дезінформації”, – підкреслив міністр закордонних справ України Андрій Сибіга.
Глава відомства зазначив, що в сучасному світі слово також є зброєю, особливо у сфері дипломатії. Тож зміцнення інформаційної стійкості залишається одним із ключових завдань України для захисту своїх інтересів та боротьби з російською агресією в інформаційному середовищі.
Росія розгорнула масштабну кампанію дезінформації, створивши понад 200 фальшивих онлайн-ресурсів, які імітують локальні медіа в США, Франції, Канаді та Норвегії.
Мова йде про так звану мережу CopyCop, що швидко розширюється та охоплює нові країни.
Ці підроблені сайти використовують штучний інтелект для оперативного створення контенту, адаптованого до певної аудиторії. Це робить дезінформацію значно ефективнішою, оскільки вона інтегрується в локальний інформаційний простір і може вводити в оману навіть досвідчених читачів.