Киянам дали поради, куди звертатися через зламаний ліфт

У житлово-комунальній інспекції рекомендують спершу дізнатися причину за допомогою чат-бота Контактний центр 1557 — https://t.me/claim_1557_bot

«Якщо це дійсно поломка, а не планове обслуговування — зверніться до Центральної диспетчерської служби Києва. Саме вона координує роботу відповідних служб», — зазначають в інспекції.

Також ви можете подати заявку через Контактний центр 1557. Виберіть зручний спосіб — гаряча лінія або сайт.

Що робити, якщо звернення ігноруються, а терміни не дотримуються?

«У таких випадках до справи підключається наша інспекція контролю у сфері ЖКП. Для цього надішліть звернення на нашу електронну пошту — [email protected]. Ми перевіряємо факти, вивчаємо ситуацію, фіксуємо порушення та складаємо акт на усунення недоліків. Варто зазначити, що в столиці реалізується міська програма співфінансування «Капремонти», яка передбачає капітальний ремонт або заміну ліфтів», — пояснили в інспекції.

У цьому році у столиці планується оновлення 125 ліфтів.