Київ представили на міжнародній туристичній виставці ITB Berlin 2025

4–6 березня у столиці Німеччини відбулася найбільша міжнародна туристична виставка світу «ITB Berlin». Вона зібрала рекордні 5800 експонентів із понад 170 країн, вкотре підтвердивши свій статус глобального центру формування сучасних туристичних тенденцій, залучивши понад 100 000 візитерів.

Дестинації України презентувала об’єднана команда фахівців Управління туризму та промоцій КМДА, Департамент соціально-економічного розвитку та стратегічного планування Чернівецької міської ради, Управління туризму та курортів Закарпатської ОДА та Association of Incoming Tour Operators of Ukraine.

«На знак підтримки організатори заходу надали Києву виставкову площу на безоплатній основі, тож ми отримали унікальну можливість презентувати наші туристичні дестинації міжнародній спільноті, демонструючи готовність до прийому мандрівників з усього світу», — повідомили в Управлінні туризму.

У перший день київську експозицію відвідали мер Берліна Кай Вегнер, координатор Федерального уряду з морської промисловості та туризму Дітер Янецек, головний виконавчий директор Маріо Тобіас, генеральний секретар Всесвітньої туристичної організації ООН Зураб Пололікашвілі, президентка та генеральна директорка Всесвітньої ради з подорожей та туризму Джулія Сімпсон, президент Німецької туристичної асоціації Норберт Фібіг, а також перший секретар Посольства України у ФРН Олександр Гончарук.

В Управлінні також висловили вдячність партнерам з VisitBerlin за надання окремого корнера місту Києву в межах берлінського стенда, де ми також мали змогу презентувати українську столицю поруч із європейськими колегами, що підкреслило нашу тісну співпрацю як міст-побратимів.

Також було проведено перемовини з керівництвом VisitBerlin щодо майбутніх планів та стратегій співпраці, зокрема обговорили нові можливості для спільного розвитку туристичних проєктів, промоції Києва на міжнародних платформах та поглиблення партнерства між столицями.

На другий день виставки для відвідувачів організували гастрономічну подорож Україною «Ukrainian local food», де частували гостей фірмовими цукерками мережі ресторанів Milk Bar, які було розроблено спеціально для «ITB Berlin», символізуючи партнерство та дружбу Києва і Берліну, традиційним салом від ресторану української кухні в Берліні «Vdoma», вишуканими еклерами від української кавʼярні «Paska.L Choux» й автентичними крафтовими ласощами з Чернівців та Закарпаття. Це стало ще одним кроком у популяризації гастрономічного туризму України серед міжнародної аудиторії.

«Членство у міжнародних організаціях відкриває нові можливості для промоції туристичного потенціалу Києва та України, забезпечує доступ до глобальних програм розвитку, залучення інвесторів й дає змогу зміцнити наші позиції на світовому туристичному ринку, пришвидшуючи відновлення індустрії», — наголосили в Управлінні.

Популярність стенда «UKRAINE» на «ITB Berlin 2025» вкотре підтвердила — світ нас чує та цікавиться Києвом і українськими туристичними дестинаціями. Ми вдячні кожному, хто завітав, підтримав та висловив щире бажання відвідати Україну

До слова, Київ став лідером за обсягом податкових надходжень від тургалузі у 2024 році.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»

Джерело