Гаряче
23 Жов 2025, Чт

Київ відповів на більш ніж 65% запитів про покращення благоустрою

Н незважаючи на постійні ворожі напади, столиця не лише відновлюється, але й підтримує порядок та чистоту в місті.

Департамент територіального контролю Київської міської державної адміністрації оприлюднив проміжні результати аналізу звернень громадян, які надходять до Контактного центру 1551.

Мешканці столиці зазвичай звертаються з питаннями про прибирання сміття, ліквідацію стихійних сміттєзвалищ, вивезення гілля, листя, а також підтримання належного санітарного стану на територіях.

В цілому за чотирма основними категоріями зафіксовано понад 1400 звернень.

Згідно з даними департаменту:

65,5% питань вже фактично вирішено – проблеми були усунені, а заявники підтвердили результати;

28,4% звернень отримали роз’яснення або відповіді, підтвердження виконання з’явилося пізніше;

2,6% заяв наразі знаходяться в процесі розгляду;

3,5% – залишаються невиконаними.

У міській адміністрації підкреслюють, що навіть в умовах війни Київ продовжує оперативно реагувати на запити своїх мешканців та працює над покращенням благоустрою районів.

В Оболонському районі замість кіосків було створено нові сквери.