Н незважаючи на постійні ворожі напади, столиця не лише відновлюється, але й підтримує порядок та чистоту в місті.
Департамент територіального контролю Київської міської державної адміністрації оприлюднив проміжні результати аналізу звернень громадян, які надходять до Контактного центру 1551.
Мешканці столиці зазвичай звертаються з питаннями про прибирання сміття, ліквідацію стихійних сміттєзвалищ, вивезення гілля, листя, а також підтримання належного санітарного стану на територіях.
В цілому за чотирма основними категоріями зафіксовано понад 1400 звернень.
Згідно з даними департаменту:
65,5% питань вже фактично вирішено – проблеми були усунені, а заявники підтвердили результати;
28,4% звернень отримали роз’яснення або відповіді, підтвердження виконання з’явилося пізніше;
2,6% заяв наразі знаходяться в процесі розгляду;
3,5% – залишаються невиконаними.
У міській адміністрації підкреслюють, що навіть в умовах війни Київ продовжує оперативно реагувати на запити своїх мешканців та працює над покращенням благоустрою районів.
В Оболонському районі замість кіосків було створено нові сквери.