Зокрема, капітальний ремонт трамваїв дає змогу продовжити їхню експлуатацію ще на 10 років, підвищити комфорт і безпеку пасажирів. Про це розповіли в КП «Київпастранс».
Під час капремонту повністю оновлюють основні конструктивні елементи трамвая:
- при ремонті кузова та ходових частин відновлюють або замінюють тримальні елементи, візки, тягові електродвигуни та гальмівну систему;
- встановлюють сучасні системи управління та електроніки;
- модернізують салон — замінюють обшивку, облаштовують нові сидіння, поручні;
- покращують умови для пасажирів із числа маломобільних груп — оновлюють/влаштовують пандуси, облаштовують спеціальні місця зі спинками для осіб з інвалідністю. У капітально відремонтованому трамваї типу Татра ТЗ, де немає можливості встановити пандус, на сходах є попереджувальні смуги, встановлені за європейськими стандартами.
Після завершення ремонту встановлюють системи відеоспостереження.
Цього року заплановано капітально відремонтувати 10 трамваїв: 5 — у Дарницькому депо, 3 — в депо ім. Шевченка та 2 — в Подільському трамвайному депо.
У середньому капремонт триває 3–4 місяці, залежно від зносу трамвая та наявності необхідних запчастин. В умовах воєнного стану цей процес може займати більше часу, однак ремонтні підрозділи КП «Київпастранс» працюють у посиленому режимі, щоб мінімізувати затримки.
Всі фото Любов Голуб’ятникова, КМДА
Читайте також: «Доїхати у повітряну тривогу: який транспорт сполучає два береги столиці».
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»