Продукція під брендом «Диво Premio» – це преміальна лінійка Київського картонно-паперового комбінату. В її складі – тришаровий туалетний папір, паперові рушники та столові серветки, виготовлені зі 100% первинної целюлози з використанням сучасних технологій, що гарантує чистоту, м’якість та естетичність кожного виробу. У серії представлені як класичні білосніжні варіанти, так і пастельні ароматизовані рішення – все для комфорту й задоволення потреб найвибагливішого споживача.
«Диво Premio» від ККПК – це сертифікована якість класу «люкс»
Кожен продукт цієї лінійки проходить жорсткий контроль якості у внутрішній сертифікованій лабораторії комбінату. Продукція Обухівського заводу відповідає не лише вітчизняним вимогам, але й світовим стандартам якості, що підтверджується:
- гігієнічними висновками Держспоживстандарту України;
- результатами наглядових аудитів;
- сертифікатами УкрСЕПРО, FSSC 22000, BfR ISEGA.

Досконалість не знає меж: ККПК продовжує покращувати якісні характеристики преміумтоварів
Оскільки західні та азійські конкуренти у санітарно-гігієнічному сегменті не стоять на місці, Київський картонно-паперовий комбінат працює на випередження, постійно впроваджуючи нові технологічні рішення. Справжнім проривом для вдосконалення популярного бренду продукції стало придбання нового тиснильного валу з гравіюванням Saver від італійської компанії Engraving Solutions.
Ця технологія поєднує два запатентовані методи – Pixel і 4D. Її використання не лише дозволяє оздобити рулон унікальним візерунком із квіткою бавовни, а й дозволяє зменшити використання клею до 80%. Водночас, у процесі виробництва зберігається природна структура паперового волокна, що робить продукти «Диво Premio» надзвичайно м’якими та приємними на дотик.
Оновлена продукція ККПК – вже в наявності на полицях і впевнено завойовує серця покупців
За словами Наталії Степанюк, директорки департаменту продажу паперу та паперових виробів Київського картонно-паперового комбінату, саме поліпшення тактильних характеристик преміальної продукції було головним завданням технічної модернізації. І його вдалося виконати з відмінним результатом. Це засвідчують і результати порівняльного аналізу товарів «Диво Premio» з провідними українськими та закордонними аналогами.
Люксові продукти – за ціною масмаркету? Київський КПК допомагає клієнтам оптимізувати витрати
Підтверджуючи високий рівень соціальної відповідальності, Київський картонно-паперовий комбінат долучився до урядової ініціативи «Національний кешбек». Завдяки цьому покупці можуть повертати 10% вартості санітарно-гігієнічної продукції на спецкартки та витрачати їх на нові покупки. Це робить товари-бестселери, зокрема й лінійку «Диво Premio», доступними для більш масової аудиторії.
Виробник і надалі фокусується на якості, задоволенні потреб клієнтів, інноваціях та розвитку. Невпинне осучаснення технологій, професійне зростання команди, сертифікація за міжнародними стандартами – усе це створює надійну платформу для довготривалих стосунків з партнерами та зміцнює довіру споживачів.
Леонід РУДЕНКО