Це перший подібний проєкт в історії українського метробудування. Таке рішення виникло через високу щільність забудови житлового масиву Виноградар.
Шум і вібрації, що виникають від руху поїздів у метро, будуть ефективно знешкоджені спеціальними шумопоглинальними матами та підкладками. Це дозволить зменшити звуковий вплив на мешканців сусідніх будинків.
Згідно з інформацією від підрядника будівництва – компанії Autostrada, вже збудовано понад 300 метрів таких конструкцій. Загальна довжина ділянки двоярусних тунелів досягає 1000 метрів.
Також повідомляється, що паралельно на цій ділянці ведеться будівництво вентиляційного кіоска. Він розташований на поверхні і забезпечує доступ повітря до підземних вентиляційних шахт, а також відповідає за аварійну вентиляцію під час задимлення та контролює температуру і вологість в підземних приміщеннях.
Роботи з бетонування монолітних елементів відгалуження, розробки ґрунту та монтажу кріплень котловану для підготовки до наступних етапів будівництва також тривають. Від початку будівництва розроблено більше 75 тис. м3 ґрунту котловану.
На станційному комплексі «Мостицька» завершено роботи з монолітного будівництва та монтажу збірного залізобетону технічного тунелю, що забезпечуватиме вентиляцію і контроль напрямку повітряних потоків між основними тунелями, а також виконуватиме функцію евакуаційного проходу у разі необхідності. Наразі тут проводять зворотну засипку.
Компанія також повідомляє, що на оборотних тупиках біля майбутньої станції «Проспект Правди», що слугують для розвороту поїздів і нічного відстою, триває будівництво приміщень для технічного обслуговування рухомого складу, вентиляційного вузла та зумпфу для збору води.
Паралельно на цій ділянці триває облаштування діафрагмових стін методом «стіна в ґрунті». Ця технологія дає змогу виконувати будівельні роботи безпечно, в безпосередній близькості до існуючих будівель і споруд, зменшуючи негативний вплив на них.