23 березня електронна система Укрзалізниці зазнала масштабної кібератаки. Не працював продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.
Поки фахівці відновлюють системи, поїзди курсують за графіком, а пасажири купують квитки у касах, як було колись.
«Наразі на найбільших вокзалах країни черги в каси не перевищують 10 осіб на одного касира, в Києві, враховуючи найбільший пасажиропотік в країні, кількість пасажирів в черзі сягає 15-20 осіб», — повідомили в Укрзалізниці.
В Укрзалізниці наголошують, що каси та вокзали працюють у посиленому режимі. Продаж квитків на всі поїзди, в тому числі міжнародні, в касах здійснюється виключно на найближчі дві доби: 25 і 26 березня.
Для пасажирів, які прийшли купити квитки, на вокзалах в Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові та Львові організували безкоштовний чай та воду.
На найбільших вокзалах працюють помічники — вокзальні «янголи», їх легко знайти завдяки помаранчевому одягу. Вони проконсультують і нададуть необхідну допомогу за потреби.
Квитки в касах пріоритетно продають військовим, літнім людям та пасажирам з дітьми.
Нагадаємо, Укрзалізниця офіційно повідомила про те, що відбувся не просто збій у роботі систем, а кібератака. Укрзалізниця таке переживає не вперше, вона й раніше ставала обʼєктом кібератак ворога, в компанії впроваджені протоколи резервування.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»