Найбільший пасажиропотік і черги: в Укрзалізниці розповіли про продаж квитків у касах на головному вокзалі столиці

23 березня електронна система Укрзалізниці зазнала масштабної кібератаки. Не працював продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.

Поки фахівці відновлюють системи, поїзди курсують за графіком, а пасажири купують квитки у касах, як було колись.

«Наразі на найбільших вокзалах країни черги в каси не перевищують 10 осіб на одного касира, в Києві, враховуючи найбільший пасажиропотік в країні, кількість пасажирів в черзі сягає 15-20 осіб», — повідомили в Укрзалізниці.

В Укрзалізниці наголошують, що каси та вокзали працюють у посиленому режимі. Продаж квитків на всі поїзди, в тому числі міжнародні, в касах здійснюється виключно на найближчі дві доби: 25 і 26 березня.

Для пасажирів, які прийшли купити квитки, на вокзалах в Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові та Львові організували безкоштовний чай та воду.

На найбільших вокзалах працюють помічники — вокзальні «янголи», їх легко знайти завдяки помаранчевому одягу. Вони проконсультують і нададуть необхідну допомогу за потреби.

Квитки в касах пріоритетно продають військовим, літнім людям та пасажирам з дітьми.

Нагадаємо, Укрзалізниця офіційно повідомила про те, що відбувся не просто збій у роботі систем, а кібератака. Укрзалізниця таке переживає не вперше, вона й раніше ставала обʼєктом кібератак ворога, в компанії впроваджені протоколи резервування.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»

Джерело