Незвичайний звук під капотом: що його викликає та як усунути неполадку?

Дивний звук з-під капота може бути пов’язаний із проблемою з ременем вентилятора. Фото: mashyna.com.ua

Іноді автомобіль може видавати незвичний звук. Простий ремонт може викликати ще більші проблеми.

Цей “пищання” з-під капота може вказувати на несправності з ременем вентилятора, про що повідомляє автомобільний механік Скотті Кілмер, згідно з даними The Sun.

“Ремінь вентилятора – це частина, виготовлена з синтетичної гуми, з зубцями зсередини. Він обертається навколо кількох валів у блоці двигуна, забезпечуючи їх обертання, включаючи вал, що обертає вентилятор охолодження — завдяки чому отримав свою назву. Ці вали є ключовими для безперебійної роботи двигуна, а ремінь координує їхню роботу”, – йдеться у статті.

Проте, як і багато інших деталей, ремінь вентилятора з часом зношується та вимагає заміни до моменту свого розриву. Зазвичай його варто міняти після 90-160 тисяч кілометрів пробігу.

За словами Кілмера, коли ремінь вентилятора починає зношуватися або втрачає натяг, це може викликати скрип. У такій ситуації водіям можуть порадити змастити ремінь засобом WD-40. Але механік не рекомендує виконувати цей крок, оскільки це може призвести до ще більших проблем.

“Ремені вентиляторів спроектовані для роботи без змащення. Нанесення мастила може призвести до їх зісковзування. Розпилення мастила не вирішить проблему. Ці ремені мають функціонувати без мастила, тому не змащуйте їх”, – зазначає Скотті.

Він також додав, що на старих моделях автомобілів цю проблему можна вирішити, просто підтягнувши ремінь вручну за допомогою ключа. У нових моделях, як правило, встановлені автоматичні натяжні системи, і шум може бути спричинений або розтягуванням ременя, або неполадками в одному з валів, які він активує.

Вирішити проблему можна шляхом заміни ременя. Якщо це не допоможе, рекомендується відвезти автомобіль до сервісного центру.

Механік з США Скотті Кілмер, який має понад 50-річний досвід роботи в цій галузі, пояснив популярну помилку щодо бензобака, яка може “вбити” ваш автомобіль.

Він уточнив, що експлуатація авто до повного вичерпання пального, при цьому стрілка показує на “Е”, може ускладнити ситуацію.