Представлено оновлені модифікації хетчбека та універсала 308, які тепер пропонують всі сучасні типи приводів – від м’якого гібрида до повністю електричного, повідомляє
Стратегія Peugeot полягає в наданні максимально широкої вибірки: м’який гібрид, плагін-гібрид, дизельна та електрична версія, зазначає Gazeta.ua.
Для тих, хто шукає більше потужності, надається 308 Plug-in Hybrid 195. Ця модель об’єднує 1,6-літровий турбобензиновий двигун на 150 к.с. і електродвигун на 125 к.с., забезпечуючи загальну потужність у 195 к.с.
Батарея ємністю 17,2 кВт·год дозволяє проїхати до 85 км на електротязі за циклом WLTP. Повна зарядка від настінної станції потужністю 7,4 кВт займає в середньому близько двох годин. У міському режимі цей гібрид може тривалий час пересуватися без витрат пального, зберігаючи його для далеких подорожей.
Додатково бренд пропонує повністю електричний E-308 з потужністю 156 к.с. і батареєю на 58,4 кВт·год. Запас ходу цієї моделі досягає 450 км, що робить її конкурентоспроможною серед електромобілів C-класу. Трициліндровий двигун об’ємом 1,2 літра розвиває 145 к.с. і працює у парі з шестиступеневою трансмісією з двома зчепленнями. Електродвигун надає підтримку під час старту та на міських маршрутах: до половини поїздок можна здійснити на електротязі без підзарядки від електромережі.
Естетичний вигляд моделі зазнав значних змін і став схожим на нові 3008 і 5008, особливо у передній частині. Бензиновий двигун залишився у лінійці, але тепер поєднується лише з 48-вольтовою м’якою гібридною системою.
З весни 2026 року у модельній гамі з’явиться дизельний 1,5-літровий BlueHDi потужністю 130 к.с. з 8-ступеневим автоматом. Цей варіант розроблений для тих, хто часто подорожує трасами та цінує паливну економічність на далеких маршрутах.
Замовлення на оновлений Peugeot 308 розпочнуться восени 2025 року, а виробництво буде організовано на заводі в Мюлузі (Франція). Ціни ще не оголошені, але нинішній гібрид 145 у Німеччині коштує від €34110, а дизельний варіант – від €35390.