Від початку своєї роботи на «Телефон довіри» Київського міського центру гендерної рівності, запобігання та протидії насильству звернулися понад 45 тисяч людей.
З них понад 15 тисяч — щодо домашнього насильства.
Про це повідомила заступниця голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Марина Хонда.
«За квартал роботи у три місяці, з початку 2025 року, ми маємо вже понад 3 тисячі звернень на службу „Телефону довіри“. Наші працівники можуть одразу надати не тільки психологічну допомогу, а й розповісти алгоритм як діяти у такій ситуації, як можна потрапити у безпечне місце», — розповіла директорка КМЦ гендерної рівності, запобігання та протидії насильству Марія Зотова.
За потреби постраждалі можуть потрапити до кімнати кризового реагування.
«Адреси кризових кімнат не розголошуються. Там потерпілими безпосередньо займаються фахівці: психологи, юристи, соціальні працівники. Якщо потрібне влаштування дитини у садочок чи школу, відновлення документів, супровід юристів, розлучення — це зазвичай довготривалий процес. Тому є спеціальні притулки розраховані на довгострокове перебування», — розповідає Марина Хонда.
У кімнатах кризового реагування отримали допомогу майже 1000 людей, а у притулках — понад 150 постраждалих.
Також стало відомо, що кожен другий дзвінок на телефон довіри в Києві — через домашнє насильство. Детальніше про це читайте у матеріалі «Вечірнього Києва».
Олександра ПЛАКІНА, «Вечірній Київ»