Ремонти доріг у Києві: що зроблено і коли завершаться

У столиці постійно реалізуються як капітальні, так і поточні ремонти транспортної інфраструктури. Це створює певний дискомфорт для водіїв під час пересування містом у теплу пору року. Але результати наполегливості окупають всі незручності. Давайте разом з «Київавтодором» розглянемо, що вже зроблено та які плани на майбутнє.

КАПІТАЛЬНІ РЕМОНТИ НА ВУЛИЦЯХ І ШЛЯХОПРОВОДАХ: ЯКІ ЕТАПИ РОБОТИ ВЖЕ ВИКОНАНО

На це питання «Вечірнього Києва» дав відповідь заступник генерального директора КК «Київавтодор» Олександр Павловський, розповівши про всі об’єкти, що наразі перебувають у процесі ремонту, а також про ті, на яких роботи вже завершені.

Олександр Павловський

На його думку, вже виконано запланований обсяг робіт ремонту Кільцевої дороги від Жулянського шляхопроводу до повороту на Вишневе. Основний проїзд повністю відремонтований, також завершено накриття пішохідного переходу в районі повороту на Вишневе.

Продовжується капітальний ремонт вулиці Богатирської.

«Минулого року була виконана ділянка від Кільцевої дороги до заводу „Оболонь“. Цього року роботи тривають на ділянці від заводу до відремонтованого шляхопроводу на перетині вулиць Лугової з Богатирською. Заплановано поступово капітально відремонтувати всю вулицю Богатирську», — уточнив Павловський.

Завершилися роботи з капітального ремонту вулиці Зрошувальної. На оновленій вулиці впроваджено велоінфраструктуру з новими тротуарними доріжками та обов’язково з інклюзивними елементами для маломобільних людей.

Ремонтні роботи провели на вулиці Зрошувальній

«Активно тривають ремонтні роботи на шляхопроводі біля станції метро „Дарниця“, що на перетині вулиці Будівельників з Броварським проспектом. У серпні фахівці виконали один з відповідальних та основних етапів — встановили балки прогонової будови над лінією метрополітену», — поінформував заступник гендиректора «Київавтодору».

А ось на вулиці Новокостянтинівській триває капітальний ремонт автомобільного шляхопроводу над залізничними коліями. Дорожники продовжують влаштовувати підпірні стінки, з’їзди та заїзди.

Швидко просуваються роботи і на шляхопроводі через залізничну колію по вулиці Полярній: завершено відновлення дорожнього полотна в один бік.

На шляхопроводі поблизу станції метро «Осокорки» найближчим часом завершаться роботи з демонтажу частини аварійних опор та балок прогонових будов.

В КАПІТАЛЬНОМУ РЕМОНТІ ЧЕРЕЗ ДНІПРО ВЖЕ ДВА МОСТИ

Тривають роботи на мосту Метро. Із серпня 2024 року підрядники розпочали масштабні протиаварійні заходи — встановлення тимчасових металевих підтримуючих конструкцій під основними прогонами мосту.

«Вже зібрані дві опорні арки. Монтажні бригади перейшли до збирання третьої. У вересні планується почати етап встановлення арочних конструкцій. Роботи ведуться у цілодобовому режимі, без вихідних. Завершення протиаварійних робіт заплановано на 2026 рік», — уточнив Олександр Павловський.

Парковий міст. Фото: Борис Корпусенко

Він також нагадав, що у серпні стартували роботи по ремонту Паркового пішохідного мосту через Дніпро на Труханів острів. За підсумками проведеного у 2024 році планового обстеження мосту було виявлено дефекти, які впливають на надійність та довговічність споруди. Завершити оновлення цієї конструкції планують у грудні 2025 року.

ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ЦЬОГО РОКУ ВИКОНУЮТЬ НА 50 ДОРОЖНІХ ОБ’ЄКТАХ

Заступник гендиректора «Київавтодору» повідомив, що цьогоріч 50 дорожніх об’єктів у столиці підлягають ремонту в рамках масштабного поточного ремонту.

Наразі активно тривають роботи на 24 об’єктах, серед яких: у Подільському районі — ділянка вулиці Віктора Некрасова, в Дарницькому районі — вулиця Драгоманова, у Деснянському — ділянка вулиці Оноре де Бальзака, Дніпровському, наприклад, проспект Алішера Навої та вулиця Шимановського, у Солом’янському районі ремонтуються вулиці Солом’янській та Максима Кривоноса, а у Шевченківському районі нині ремонтується вулиця Глибочицька, де оновлюються трамвайні колії, виконується укладка нового дорожнього покриття та заміна бордюрного каменю.

КИЇВАВТОДОР НАГАДАЄ ПРО ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ З РЕМОНТУ ДОРІГ

«Згідно з договорами підряду, гарантійний термін на виконання капітальних ремонтів доріг становить 5 (п’ять) років. У цей період підрядник зобов’язується усунути дефекти, які можуть виникнути. Наприклад, у випадку виникнення понаднормової пластичної температурної деформації покриття — підрядник проводить відновлювальні роботи за власний рахунок», — пояснив Олександр Павловський.

Ремонт дорожнього покриття. Ілюстративне фото Київавтодор

Щодо поточних ремонтів, Павловський зазначив, що гарантійні терміни встановлюються замовниками, тобто КП ШЕУ. Зазвичай, гарантійний термін на асфальтобетонне покриття становить 3-5 років.

«Щодо гарантійних термінів експлуатації мостових споруд та шляхопроводів, то згідно з договором гарантія на асфальтобетонне покриття становить 5 років, для металевих бар’єрних огороджень — 10 років, для металевих опор зовнішнього освітлення — 15 років, монолітний і збірний залізобетон — 10 років, антикорозійний захист — 10 років, деформаційні шви — 10 років, опорні частини — 10 років, балки прогонових будов — 10 років», — додав Олександр Павловський.

ЗАГЛЯДАЮЧИ У РІК 2026

У 2026 році київська транспортна інфраструктура продовжить оновлюватися.

«Зокрема, в планах дорожників проведення капітального ремонту проспекту Валерія Лобановського та вулиці Героїв Маріуполя. Розпочнуться капремонти шляхопроводів: по вулиці Драйзера через колії швидкісного трамвая, шляхопроводу №1 на перетині магістралі безперервного руху та Стратегічного шосе, а також шляхопроводу біля станції метро „Чернігівська“», — розповів заступник гендиректора «Київавтодору».

Такою має стати вулиця Міська після капремонту. Візуалізація проєкту

Він нагадав, що одночасно «Київавтодор» оголосив тендери на проведення капітального ремонту вулиць Харківське шосе та Міської, роботи на яких розпочнуться в поточному році та триватимуть у наступному.

У травні «Київавтодор» поділився з нашим виданням планами на дорожньо-будівельний сезон. Щоб перевірити, що було заплановано та що вже здійснено або виконується, читайте у нашому матеріалі.