Сервісні центри з питань ЖКГ: які послуги надають у Києві

Споживачі, зазвичай, звертаються за роз’ясненнями щодо нарахувань та оплат за спожиті послуги, актуалізації даних про квартирні лічильники, переоформлення особових рахунків на нових власників, а також вирішенням питань, пов’язаних із заборгованістю. Про це повідомила Валентина Ракоча, начальниця Оболонського сервісного центру.

«Більшість з наших співробітників працюють з моменту створення комунального концерну. Інші — понад 5 років, отже, добре знають свою спеціалізацію та постійних відвідувачів. Деякі споживачі прагнуть потрапити до конкретного спеціаліста, який вже знайомий із базовою інформацією про їх особові рахунки та специфіку проблем», — зазначила керівниця центру.

Вона також наголосила, що до фахівця можна записатися на особистий прийом через сайт на зручний час або ж скористатися живою чергою. На стійці адміністратора завжди доступні інформаційно-довідкові матеріали, які можуть допомогти у вирішенні базових питань щодо житлово-комунальних послуг без необхідності консультації з працівником. Наприклад, візитки та оголошення про способи передачі показань квартирних лічильників, їх повірку чи заміну, а також найпростіший спосіб укладення договору про надання послуг або реструктуризацію заборгованості, включаючи перелік необхідних для цього документів.

У разі потреби споживачу в сервісному центрі можуть допомогти зареєструватися в особистому онлайн-кабінеті або чат-боті «Комуналка» для отримання електронних квитанцій та здійснення платежів.

Також доступні дистанційні канали обслуговування. З початку року фахівці Оболонського сервісного центру прийняли та опрацювали 13,700 звернень, які надійшли через месенджер Facebook, Skype та Telegram-канал.

Нагадаємо, що в Києві в онлайн-форматі можна ставити запитання щодо утримання будинків.