Культура Інтернету володіє унікальним стилем формування нових трендів. Часто достатньо однієї випадкової фотографії чи не зовсім вдалого образу з червоної доріжки, щоб цей стиль став вірусним у TikTok, Instagram, наших гардеробах та на глянцевих обкладинках.
Gazeta.ua розгляне популярні тренди, які виникли “з нічого”.
Мікросумки – туди нічого не вміститься, і що з того?
Сумка, в яку ледь вміститься жувальна гумка, ще кілька років тому була б просто жартом. Але після появи Jacquemus і фото Белли Хадід з сумочкою “на два пальці”, мікроформат став невід’ємною частиною моди. Тепер це більше, ніж просто аксесуар, а справжня прикраса.
Білі високі шкарпетки зі шльопанцями або туфлями

Раніше це вважалося ознакою стилю “тато на дачі”, але тепер стало символом ультрамодності. Після виходів на подіумах та луків з Беллою Хадід це поєднання стало нормою.
Бантики всюди: на волоссі, на взутті, на шнурках

Бантики повернулися не лише як дитячий елемент, а й як елемент стилю coquette. Дівчата почали активно прикрашати ними свої зачіски, худі та навіть шнурівки кросівок. Чим більше — тим краще.

Хустинка замість топа

Досить просто мати хустку чи шарф під рукою, аби виглядати стильно! Зав’язавши річ на грудях, ти отримуєш модний топ. Цей тренд з’явився кілька років тому, але досі залишається популярним на відпочинках, фестивалях та в TikTok.
Сітчасті торби і сумки-авоськи

Спочатку це був просто екологічний тренд, потім – стиль “бабусі з базару”, а тепер – невід’ємний аксесуар. Пригадайте перші фото з ними на Instagram та Pinterest, особливо коли всередині лежать глянцеві журнали чи букети півоній. Вони були всюди.
До речі, один з найпопулярніших аксесуарів останніх років — маленька чорна сукня — також виникла фактично “з нічого”.
Коко Шанель створила її у 1926 році, щоб жінки мали універсальний наряд “на всі випадки життя”. Спочатку її дизайн критикували за надмірну простоту, а тепер без неї важко уявити будь-який модний гардероб.