Для будинків, які обслуговує КП «Київкомунсервіс» облаштовані 6 300 контейнерних майданчиків. Кожен з них передбачає встановлення певної кількості контейнерів для зручного збору та вивезення відходів. Про це розповів в.о. директора КП «Київкомунсервіс» Максим Ляшкевич.
«Так от, на сьогодні 43% цих контейнерних майданчиків забезпечені можливістю сортування. Це означає, що там встановлені контейнери або для змішаних відходів і сухої фракції, або для змішаних відходів і контейнерів-«дзвіночків» для роздільного збору (окремо для скла та полімерів).
43% — це і не мало, і не багато, адже створення інфраструктури роздільного збору є досить затратним процесом. А щодо Вашого конкретного питання, то за нашими оцінками наразі частка відходів, що спрямовуються на повторне використання чи підготовку до перероблення, зросла до 10%», — зазначив Максим Ляшкевич.
Він звернув увагу на те, що мешканці стають більш свідомими та відповідальними у питаннях екології. Вони розуміють проблему забруднення довкілля і починають вимагати кращої інфраструктури для сортування відходів.
Все більше людей звертаються до КП «Київкомунсервіс» із запитом на встановлення контейнерів для роздільного збору. Підприємство реагує на ці звернення, облаштовує майданчики, і, як результат, люди активніше починають сортувати сміття.
Якщо ж вивезення сміття організовує ОСББ або житловий кооператив, слід звернутися до голови правління, щоб він контактував з організацією, яка відповідає за вивезення відходів, та ініціював створення інфраструктури для роздільного збору.
Детальніше про те, куди вивозиться сміття, яка частина з нього сортується, як формується тариф цієї послуги та чи зростатиме ціна, читайте у спільному проєкті «Київ фм» та «Вечірнього Києва».
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»