Гаряче
21 Бер 2025, Пт

У Києві капітально відремонтують ще два шляхопроводи та два мости

КК «Київавтодор» оголошує тендери на розробку проєктної документації для капітального ремонту шляхопроводів та мостів.

Як зазначають у комунальній корпорації, шляхопровід на Либідській площі введений в експлуатацію в 1970 році та ще жодного разу капітально не ремонтувався. За роки використання в його конструкціях накопичилися дефекти, що впливають на надійність та довговічність споруди.

Проєкт передбачає заміну конструкцій мостового полотна, ремонт опор, встановлення нових огорож, оновлення освітлення з енергоощадними LED-світильниками та ремонт дорожнього покриття з облаштуванням велодоріжок.

Шляхопровід на перетині вулиць Добринінської з Богатирською експлуатується з 1964 року без проведення капітального ремонту. Роботи на шляхопроводі є нагальними, адже через пошкоджені конструкції мостового полотна волога проникає на прогонові будови та опори споруди, через що руйнуються залізобетонні конструкції — є корозія арматури, тріщини та відшарування бетону.

Проєктом передбачено влаштувати нові конструкції шляхопроводу, нове перильне та бар’єрне огородження, опори освітлення, відновити підземні і наземні комунікації, облаштувати нове дорожнє покриття. А також поновити трамвайні колії, які проходять вулицею Добринінською.

Міст через Русанівський канал біля готелю «Славутич» побудований у 1965 році. Цей міст також не проходив капітального ремонту. Дефекти конструкцій, зокрема пошкодження мостового полотна, призводять до руйнування залізобетонних елементів через проникнення вологи.

Заплановані роботи включають оновлення проїжджої частини і тротуарів, ремонт прогонових будов та опор, встановлення нових огорож, модернізацію освітлення та ремонт підходів до мосту з облаштуванням велодоріжок. Детальна інформація про тендер — на електронній платформі публічних закупівель Prozorro.

Міст через Русанівський канал, що з’єднує вулиці Бориса Мартоса та Ентузіастів був введений в експлуатацію у 1964 році та потребує капітального ремонту через накопичені дефекти. Проєкт передбачає заміну конструкцій мостового полотна, ремонт прогонових будов та опор, встановлення нових огорож, оновлення освітлення та ремонт підходів з облаштуванням велодоріжок.

У «Київавтодорі» наголошують, що капітальний ремонт проєктується з обов’язковим урахуванням принципів безбар’єрності для безперешкодного доступу людей з інвалідністю та маломобільних груп населення. Зокрема, передбачено пониження бордюрів та облаштування тактильної навігації.

Прийом пропозицій для участі в тендерах триватиме до відповідних дат у 2025 році. Детальна інформація про кожну закупівлю буде доступна на електронній платформі публічних закупівель Prozorro.

Читайте також:

  • Про ремонт шляхопроводів у Києві, який запланований цього року, «Вечірній Київ» поговорив з генеральним директором КК «Київавтодор» Олександром Федоренком. За його словами, основна проблема — зношена гідроізоляція, яка укладалася за старою рулонною технологією.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»

Джерело