Якщо говорити більш детально, то це житлово-комунальна інспекція Департаменту.
Департамент розпочав нову рубрику #ЗАПИТАЙІНСПЕКЦІЮ, де ви можете швидко ставити свої запитання. Фахівці оперативно нададуть відповідь, порадять або ж швидко реагуватимуть на наявні проблеми.
Ось декілька прикладів запитань, які можуть поставити кияни:
- Ліфт не працює?
- У під’їзді давно не прибирали?
- Обіцяли ремонт ще навесні — і жодних змін?
- Хто відповідає за ремонт даху?
- Куди звертатися зі скаргою на неприбране подвір’я?
- Хто несе відповідальність за проблеми з ліфтом?
«Часто мешканці не знають, до кого звертатись щодо стану будинку: до балансоутримувача, керуючої компанії чи ОСББ. Поки що проблеми накопичуються. Ми готові допомогти вирішити ці питання. Залишайте свої запитання в коментарях, і отримайте відповідь», — коментують у Департаменті територіального контролю.
Кияни вже залишили 42 коментарі зі скаргами та запитаннями під дописом на офіційній сторінці Департаменту.
Нагадуємо, у 2024 році інспектори житлово-комунальної інспекції виконали майже 4,5 тисячі перевірок у будинках за зверненнями мешканців. Складено 737 актів комісійних обстежень, виявлено типові недоліки: захаращення підвалів та технічних поверхів, витоки з інженерних систем, затоплення підвалів, невпорядковані електрощитові і телекомунікаційні мережі, залишки будівельного сміття на покрівлях та інше.