У Києві в онлайн форматі можна поставити запитання про утримання будинків

Якщо говорити більш детально, то це житлово-комунальна інспекція Департаменту.

Департамент розпочав нову рубрику #ЗАПИТАЙІНСПЕКЦІЮ, де ви можете швидко ставити свої запитання. Фахівці оперативно нададуть відповідь, порадять або ж швидко реагуватимуть на наявні проблеми.

Ось декілька прикладів запитань, які можуть поставити кияни:

  • Ліфт не працює?
  • У під’їзді давно не прибирали?
  • Обіцяли ремонт ще навесні — і жодних змін?
  • Хто відповідає за ремонт даху?
  • Куди звертатися зі скаргою на неприбране подвір’я?
  • Хто несе відповідальність за проблеми з ліфтом?

«Часто мешканці не знають, до кого звертатись щодо стану будинку: до балансоутримувача, керуючої компанії чи ОСББ. Поки що проблеми накопичуються. Ми готові допомогти вирішити ці питання. Залишайте свої запитання в коментарях, і отримайте відповідь», — коментують у Департаменті територіального контролю.

Кияни вже залишили 42 коментарі зі скаргами та запитаннями під дописом на офіційній сторінці Департаменту.

Нагадуємо, у 2024 році інспектори житлово-комунальної інспекції виконали майже 4,5 тисячі перевірок у будинках за зверненнями мешканців. Складено 737 актів комісійних обстежень, виявлено типові недоліки: захаращення підвалів та технічних поверхів, витоки з інженерних систем, затоплення підвалів, невпорядковані електрощитові і телекомунікаційні мережі, залишки будівельного сміття на покрівлях та інше.