Сьогодні найбільше відділення «ПриватБанку» у столиці, яке розташоване по Берестейському проспекту 27А, урочисто засвідчило свою відповідність принципам безбар’єрності.
Керівництво державного банку перерізало символічну зелену стрічку, тепер великий простір установи доступний і зручних для всіх.
Заступниця голови КМДА Марина Хонда відвідала оновлене відділення «ПриватБанку», ознайомилася з усіма впровадженими змінами та поспілкувалася з фахівцями, які пройшли навчання і тепер допомагають людям з інвалідністю. Після зустрічі вона подякувала команді банку за підтримку принципів безбар’єрності.
«ПриватБанк вже включає свої відділення до мапи безбар’єрності Києва. Це не разове рішення, а результат системної роботи. Я дякую за такий поступ, бо він показує приклад іншим банкам, які досі не приєдналися до ініціативи», — наголосила Хонда.
Вона підкреслила, що створення доступного простору стосується не лише людей на кріслі колісному. «Кожен повинен мати повноцінний доступ до банківських послуг. Якщо державний банк діє рішуче в цьому напрямі — приватні мають підхопити ініціативу. Тим паче ПриватБанк обслуговує величезну кількість киян», — зазначила Марина Хонда.
Вона також звернула увагу на те, що частина співробітників опанувала жестову мову і можуть за потреби консультувати клієнтів із порушеннями слуху.
«Це не означає, що інші клієнти з порушенням слуху залишаються без підтримки. Якщо людина втратила слух нещодавно і ще не володіє жестовою мовою — вона все одно може отримати необхідні послуги. Простір у відділенні дозволяє це зробити», — пояснила вона.
Кирило Реган, керівник відділення ПриватБанку розповів «Вечірньому Києву» про те, що всього по Україні таких відділень 24, а у Києві це відділення восьме, де обслуговування адаптоване до клієнтів з інвалідністю.
«Для людей з порушенням слуху, зору, так і для тих, хто пересувається на кріслах колісних. Ремонт цього відділення тривав з серпня 2024-го року і завершили його у березні цьогоріч. Тут обслуговується понад двадцять тисяч фізичних осіб і більш як дві тисячі клієнтів-юридичних осіб. Це приватні підприємства, ТОВ та приватні особи-підприємці», — зазначив керівник відділення.
Всі деталі у просторі служать для зручності, як от, наприклад спеціальні тримачі для милиць, які є на кожному столику та біля терміналів. Тут працює і окрема каса, де комфортно обслуговуватись людям на кріслах колісних.
Уляна Пчолкіна, відома громадська діячка та експертка з питань безбар’єрності, протестувала усі перевали відділення. Вона поділилась своїми висновками.
«Це відділення підвищеної доступності. Тут не все ідеально, але зроблено максимально. Тут досить непогано, я можу зайти-вийти, скористатись послугами, мені тут не бракує нічого, але є ще над чим попрацювати. Ми вже домовились, що на перспективу будемо допомагати — я, як консультант, як на практиці реалізувати ДБН, щоб фізичні простори були безпечні і доступні».
За словами Уляни Пчолкіної, до цього відділення у неї найменше зауважень, ніж до попередніх.
«Вечірній Київ» писав про те, що проєкт «Безбар’єрні автошколи» пропонує курс з водіння для людей з інвалідністю. Ініціатори прагнуть створити максимально безбар’єрний простір та рівні можливості для навчання людей із різними видами інвалідності та порушень.