У Києві відкрили повністю безбар’єрне відділення банку

Сьогодні найбільше відділення «ПриватБанку» у столиці, яке розташоване по Берестейському проспекту 27А, урочисто засвідчило свою відповідність принципам безбар’єрності.

Керівництво державного банку перерізало символічну зелену стрічку, тепер великий простір установи доступний і зручних для всіх.

Урочисте відкриття безбар’єрного відділення ПриватБанку на Берестейському проспекту 27А у Києві.

Заступниця голови КМДА Марина Хонда відвідала оновлене відділення «ПриватБанку», ознайомилася з усіма впровадженими змінами та поспілкувалася з фахівцями, які пройшли навчання і тепер допомагають людям з інвалідністю. Після зустрічі вона подякувала команді банку за підтримку принципів безбар’єрності.

«ПриватБанк вже включає свої відділення до мапи безбар’єрності Києва. Це не разове рішення, а результат системної роботи. Я дякую за такий поступ, бо він показує приклад іншим банкам, які досі не приєдналися до ініціативи», — наголосила Хонда.

Марина Хонда поспілкувалась з менеджеркою відділення ПриватБанку, яка вивчила жестову мову.

Вона підкреслила, що створення доступного простору стосується не лише людей на кріслі колісному. «Кожен повинен мати повноцінний доступ до банківських послуг. Якщо державний банк діє рішуче в цьому напрямі — приватні мають підхопити ініціативу. Тим паче ПриватБанк обслуговує величезну кількість киян», — зазначила Марина Хонда.

Великий простір доступний для всіх у відділенні банку.
Шрифт Брайля дублює всі написи у відділенні ПриватБанку.

Вона також звернула увагу на те, що частина співробітників опанувала жестову мову і можуть за потреби консультувати клієнтів із порушеннями слуху.

«Це не означає, що інші клієнти з порушенням слуху залишаються без підтримки. Якщо людина втратила слух нещодавно і ще не володіє жестовою мовою — вона все одно може отримати необхідні послуги. Простір у відділенні дозволяє це зробити», — пояснила вона.

Кирило Реган, керівник відділення ПриватБанку (крайній праворуч) розповідає про особливості відділенням гостям.

Кирило Реган, керівник відділення ПриватБанку розповів «Вечірньому Києву» про те, що всього по Україні таких відділень 24, а у Києві це відділення восьме, де обслуговування адаптоване до клієнтів з інвалідністю.

«Для людей з порушенням слуху, зору, так і для тих, хто пересувається на кріслах колісних. Ремонт цього відділення тривав з серпня 2024-го року і завершили його у березні цьогоріч. Тут обслуговується понад двадцять тисяч фізичних осіб і більш як дві тисячі клієнтів-юридичних осіб. Це приватні підприємства, ТОВ та приватні особи-підприємці», — зазначив керівник відділення.

Всі деталі у просторі служать для зручності, як от, наприклад спеціальні тримачі для милиць, які є на кожному столику та біля терміналів. Тут працює і окрема каса, де комфортно обслуговуватись людям на кріслах колісних.

У просторі безбар’єрного відділення ПриватБанку є тримачі для милиць та тростин.

Уляна Пчолкіна, відома громадська діячка та експертка з питань безбар’єрності, протестувала усі перевали відділення. Вона поділилась своїми висновками.

«Це відділення підвищеної доступності. Тут не все ідеально, але зроблено максимально. Тут досить непогано, я можу зайти-вийти, скористатись послугами, мені тут не бракує нічого, але є ще над чим попрацювати. Ми вже домовились, що на перспективу будемо допомагати — я, як консультант, як на практиці реалізувати ДБН, щоб фізичні простори були безпечні і доступні».

За словами Уляни Пчолкіної, до цього відділення у неї найменше зауважень, ніж до попередніх.

«Вечірній Київ» писав про те, що проєкт «Безбар’єрні автошколи» пропонує курс з водіння для людей з інвалідністю. Ініціатори прагнуть створити максимально безбар’єрний простір та рівні можливості для навчання людей із різними видами інвалідності та порушень.

Джерело