У КП «Київпастранс» продовжуються тренінги для водіїв, що охоплюють обслуговування пасажирів з маломобільними потребами.
На сьогодні вже понад 150 водіїв наземного громадського транспорту пройшли навчання, яке має на меті підвищення стандартів обслуговування для пасажирів з маломобільними групами.
Ці тренінги організовані у співпраці з ГО «Група активної реабілітації».
Основні цілі навчання:
- поліпшити навички комунікації водіїв з пасажирами з інвалідністю;
- гарантувати доступність громадського транспорту;
- підвищити загальну якість обслуговування;
- сформувати безбар’єрний простір у громадському транспорті.
Тренінги націлені на забезпечення високої якості обслуговування пасажирів з інвалідністю та створення комфортних умов для всіх пасажирів, зазначили в ГО «Група активної реабілітації».
Під час заняттів водії навчаються: як ефективно допомагати під час посадки та висадки; як підтримувати коректну комунікацію, не порушуючи гідності пасажирів; як виявляти та усувати бар’єри, що стоять на шляху людей з маломобільними потребами.

Серія тренінгів розпочалася за ініціативи Уляни Пчолкіної — заступниці голови правління ГО «Група активної реабілітації», заступниці голови Ради безбар’єрності у Києві, експерта з питань інклюзії. Наступні заняття проводить Андрій Груйчич — інструктор активної реабілітації.
«Якісне обслуговування особам з обмеженою мобільністю, емпатія і правильна термінологія свідчать про рівень розвитку столиці. Це відображає не тільки рівень свідомості в суспільстві, а також загальний прогрес країни, — підкреслила Уляна Пчолкіна. — Мене вразило щире ставлення учасників тренінгу, їхня готовність до навчання і допомоги. Сподіваюсь, що такі ініціативи зроблять громадський транспорт ще доступнішим і зручнішим. Це особливо актуально в ситуації, коли чисельність осіб з інвалідністю в Україні зростає через війну».


Заняття проходять щоденно, за виключенням вихідних.
Всі водії наземного громадського транспорту зобов’язані пройти тренінг до кінця програми співпраці.
Нагадаємо, Укрзалізниця представила перший безбар’єрний вагон для пасажирів, які користуються кріслами-колісними. Цей вагон можна буде забронювати, а в разі відсутності спеціального запиту, купе функціонуватиме у звичайному режимі.