Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги. Відповідні фахівці вже працюють над усуненням проблем. Про це повідомили в Укрзалізниці.
Національний перевізник оперативно змінив процеси, щоб поки триває відновлення онлайн-сервісів усі пасажири могли їхати та користуватися послугами компанії. Зокрема, Укрзалізниця посилила додатковими працівниками ранкові зміни кас на вокзалах, а також дозволила начальникам поїздів оформлювати проїзд у найбільш термінових випадках.
«Якщо ваш заздалегідь придбаний квиток не підвантажується у застосунку, перевірте пошту — там є PDF-дублікат. На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів, ми тимчасово відкриваємо продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня. Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем», — зазначили в УЗ.
Про зміни ситуації обіцяють повідомити додатково.
Раніше у Києві зафіксували масовий збій у роботі платіжних систем Visa та Mastercard.
Олександр ГАЛУХ, «Вечірній Київ»