Як у київському метро ремонтують вагони: подробиці, фото

Щодня на лінії київського метро виїжджають понад 450 вагонів. Для справної та безпечної роботи вони потребують періодичних планових капремонтів, які проходять на базі вагоноремонтного заводу метрополітену.

Над відновленням вагонів метро працюють кваліфіковані вузькопрофільні фахівці, які ретельно контролюють кожен етап ремонту та забезпечують безпечну експлуатацію поїздів.

«Під час капітального ремонту вагон повністю розбирають, зокрема демонтують обшивку стін, стелі та підлоги, проводять глибоку діагностику всього обладнання. За потреби чи відповідно до регламенту замінюють матеріали та деталі конструкції. Проводять перевірку механізмів дверей, вікон, вентиляції, освітлення тощо, а також очищення та відновлювальне фарбування кузова і візків вагонів», — йдеться у повідомленні.

Ремонт вагонів метро. Фото КМДА
Ремонт вагонів метро. Фото КМДА
Ремонт вагонів метро. Фото КМДА

Кожен етап ремонту деталей та комплектуючих проводиться в спеціально обладнаних майстернях. Найдовше проходить ремонт тягових двигунів, колісних пар, рам візків, електричного та гальмівного обладнання, адже ці системи безпосередньо впливають на безпеку руху. Капітальний ремонт одного вагона триває від місяця до півтора, залежно від обсягу робіт.

В КМДА наголошують, що планові капітальні роботи є невід’ємною частиною комплексного обслуговування всієї інфраструктури столичного метрополітену. Саме завдяки своєчасним ремонтам підземка працює безперебійно, а пасажири можуть щодня користуватися безпечним і комфортним транспортом.

Ремонт вагонів метро. Фото КМДА
Ремонт вагонів метро. Фото КМДА
Ремонт вагонів метро. Фото КМДА

Також читайте:

  • У Деснянському районі столиці ремонтуватимуть розв’язку: рух обмежать.

Сніжана БОЖОК, «Вечірній Київ»

Джерело