Якщо відвідувач агресивний: тренінги для столичних службовців допомагають правильно комунікувати з людьми

Нагадаємо, заняття проводять для представників структурних підрозділів КМДА, які під час роботи стикаються з високим рівнем психологічного навантаження.

Суто практичне заняття, на якому психологи допомагали знайти вихід з конкретних напружених та конфліктних ситуацій, які були в практиці держслужбовців столиці. Говорили зокрема, як поводитися з агресивними відвідувачами, як нівелювати агресію й вийти на конструктивну співпрацю з такими людьми, як поводитися з неадекватними або хворими відвідувачами комунальних установ.

Психологи також розтлумачували, що таке холодна емпатія, як зберегти власне ментальне здоров’я, або ж як не вигоріти на роботі, постійно працюючи з тими, хто зазнав горя та тяжких втрат під час війни й потребує конкретної допомоги. Фахівці навчали присутніх перемикати увагу, емоцій з допомогою навколишніх факторів, а також як поповнювати свій емоційний та фізичний ресурс після важкого робочого дня.

Інна Силантьєва

«Сьогодні психологи-практики з великим досвідом розбирали конкретні кейси. Дуже активно працювали наші слухачі. У держслужбовців дуже не проста робота, пов’язана з людьми, і те, що ми проговорювали сьогодні, показує наскільки люди втомлені, перевантажені. Ми намагаємося дати нашим слухачам той інструмент, який вони зможуть використати на практиці.

Всього заплановано чотири заняття. Наступне стосуватиметься юридичних аспектів роботи держслужбовців», — сказала почесний президент ГО «Жінки за зміни» Інна Силантьєва.

Читайте також: «Службовців з підрозділів КМДА вчили уникати або управляти конфліктами».

Катерина НОВОСВІТНЯ, фото Олексій САМСОНОВ «Вечірній Київ»

Джерело