Американська кіноакадемія уклала багаторічну угоду з YouTube, згідно з якою відеоплатформа отримає ексклюзивні глобальні права на трансляцію церемонії вручення премії “Оскар” починаючи з 2029 року.
Цю інформацію оприлюднило видання Variety.
Першою церемонією в рамках нового контракту стане 101-ше вручення нагород, а сама угода діятиме до 2033 року. До 2028 року включно права на трансляцію залишатимуться у телеканалу ABC, який впродовж десятиліть транслював “Оскар”.
Із 2029 року всі основні події, включаючи церемонію нагородження, червону доріжку, закулісний контент та Governors Ball, транслюватимуться наживо та безкоштовно на YouTube для глядачів у всьому світі. У США трансляція також буде доступна для передплатників YouTube TV і залишиться рекламною.
В Академії зазначають, що партнерство з YouTube має зробити “Оскар” доступнішим для міжнародної аудиторії, зокрема за рахунок багатомовних субтитрів та додаткових аудіодоріжок. Керівництво Академії та YouTube підкреслює, що співпраця дозволить поєднати традиційний формат церемонії з сучасними інструментами взаємодії платформи.
За інформацією джерел, YouTube заплатила за права на трансляцію дев’ятизначну суму, перевершивши пропозиції Disney/ABC та NBCUniversal. Попередній контракт з Disney передбачав виплату близько $100 млн на рік, але через падіння телевізійних рейтингів компанія намагається скоротити витрати. Навіть резонансні церемонії останніх років не змогли повернути аудиторію на рівень минулих десятиліть, тоді як YouTube вже є найбільшою відеоплатформою у світі.
Перехід “Оскарів” на YouTube піднімає низку важливих питань. Наприклад, поки не зрозуміло, як буде вимірюватися аудиторія без традиційних телевізійних рейтингів, та який вплив нова модель матиме на міжнародні дистрибуційні угоди Академії. Окрім цього, YouTube необхідно створити або залучити масштабну продакшн-інфраструктуру для прямої трансляції, але в компанії є кілька років для підготовки.
YouTube змінив дизайн головної сторінки у версії для настільних комп’ютерів.
YouTube наразі перебуває у процесі розгортання нового вигляду домашньої сторінки для мобільних пристроїв та настільних комп’ютерів. Новий дизайн спрямований на те, щоб “допомогти знайти наступне відмінне відео для перегляду” і містить ряд тонких змін.
