12 Лип 2025, Сб

За другий квартал цього року понад 2 800 послуг отримали постраждалі від насильства у Києві

Тільки за другий квартал цього року більше ніж 2 800 послуг отримали ті, хто постраждав від насильства у Києві завдяки міській службі «Телефон довіри».

Про це повідомила заступниця голови КМДА Марина Хонда.

Система комплексної допомоги функціонує безперервно, зокрема:

оснащені притулки та кризові кімнати;

оперативно працюють мобільні бригади, які виїжджають на виклики;

у Денних центрах надаються юридичні та психологічні консультації;

цілодобово діє міська служба «Телефон довіри».

Протягом квітня-червня:

  • більше 700 послуг було надано у Денних центрах;
  • понад 330 консультацій — від мобільних бригад;
  • майже 80 осіб тимчасово знайшли прихисток у кризових кімнатах;
  • ще понад 30 осіб розмістили у притулку;
  • оператори телефону довіри обробили понад 3 300 дзвінків. Половина з них — стосуються насильства.

«Кожне звернення є початком довгого та складного шляху виходу з кола насильства. Не завжди рішення приймаються одразу, але перший дзвінок чи візит — це важливий крок до змін. Якщо ви або ваші близькі стали жертвами або свідками домашнього насильства, не залишайтеся з цим наодинці», — наголосила Марина Хонда.

Міська служба «Телефон довіри» працює цілодобово, конфіденційно та безкоштовно:

• 15-00 (зі стаціонарного);

• (044) 272-15-00 (з мобільного).

У разі необхідності мобільна бригада перевезе постраждалих до безпечного місця.

Також можна отримати особисту психологічну підтримку та юридичну допомогу:

• у Денному центрі соціально-психологічної допомоги на вул. Райдужній, 6-А;

• у Київському міському центрі гендерної рівності, запобігання та протидії насильству на вул. Юрія Іллєнка, 20.

Від початку роботи «Телефону довіри» звернулось понад 45 тисяч людей, — зауважила Марина Хонда.