Компанія Odeo, що базується в американському Сан-Франциско, презентувала платформу для коротких повідомлень під назвою Twtt 15 липня 2006 року.
Ідея виникла в межах компанії як експериментальний продукт. Засновники прагнули з’ясувати, чи матиме успіх сервіс, що дозволяє обмінюватися короткими повідомленнями серед друзів. У наступні роки назву змінили на Twitter, а сайт здобув статус однієї з найвідоміших соціальних мереж у світі.
Один з співзасновників Twitter Еван Вільямс раніше створив платформу для ведення інтернет-щоденників Blogger, яку у 2003 році продав Google за декілька мільйонів доларів. Разом з другом Ноа Гласом два роки по тому заснували Odeo, де займалися записом і трансляцією підкастів. Їхній продукт втратив актуальність після виходу Itunes від компанії Apple.
Вільямс попросив 14 співробітників поділитися ідеями для нових продуктів. Інженер Джек Дорсі запропонував сервіс, за допомогою якого користувачі могли б ділитися своїм статусом через SMS. У 2006 році розробили перший прототип сайту. Дорсі надіслав тестове повідомлення 21 березня. Спочатку проект назвали Twttr – за аналогією зі звуками, схожими на щебетання птахів. Під час запуску компанія стикалася з труднощами: інвестори не бажали вкладати гроші. Вільямс викупив їхні частки, змінив назву компанії і самого сайту. Він також звільнив Гласа, який тривалий час не хотів розповідати про свою участь у створенні.
Уже через рік після запуску сервіс став популярним. У березні користувачі надсилали 60 тисяч повідомлень щодня. У 2013 році в Odeo працювало понад 2000 людей, а сервісом користувалося 200 мільйонів осіб. Вартість компанії оцінювалася в $31 мільярд.
Хоча Twitter має менше користувачів порівняно з Facebook, він здобув репутацію джерела термінових новин і важливої інформації.