СМС-маркетинг для магазину: ефективний засіб для розвитку бізнесу

У сучасному світі завдяки цьому електронному пристрою ми отримуємо новини з України та світу, розважаємося та спілкуємося з друзями. Бізнес став використовувати попит на мобільні гаджети, надсилаючи SMS своїм клієнтам.

Як функціонує розсилка

Щоб сповістити клієнта про акції чи знижки, не завжди слід використовувати лише зовнішню рекламу. Інформування покупців через повідомлення на телефон є досить ефективним. Ви можете не тільки повідомляти про акції, але й вітати їх зі святами або пропонувати індивідуальні пропозиції.

Цей сервіс покращує комунікацію між магазином і покупцем. Надісланий правильно складений меседж може мотивувати до покупки. Існує безліч перевірених схем, які працюють вже багато років. Наприклад, можна надіслати SMS з анонсом розпродажу до певної дати або звернутися до клієнта по імені.

Для покупців такий метод інформування також є корисним. Вони отримують інформацію про знижки та акції: багато людей позитивно реагують на такі пропозиції від улюблених магазинів.

Масова розсилка різними способами

Магазин може проводити кампанії не лише через SMS. Сервіс AlphaSMS пропонує розсилку через:

  • звичайні повідомлення;
  • Viber;
  • WhatsApp;
  • Telegram;
  • RCS-чатів.

Якщо для відправки через месенджери потрібно, щоб застосунок був встановлений на смартфоні користувача, то RCS підходить для будь-якого сучасного смартфона на ОС Андроїд.

Сервіс AlphaSMS пропонує великий спектр функцій. Користувачі можуть розсилати повідомлення не лише в Україні, а й у сотні інших країн. Це дає можливість проводити рекламні кампанії не лише звичайним магазинам, а й інтернет-магазинам, які надають послуги доставки товарів за межі країни. Більше того, сервіс допомагає складати найбільш ефективні повідомлення, які спонукають клієнтів до покупки.

Леонід РУДЕНКО