Пасажири в Україні не завжди усвідомлюють, що речі, надані під час поїздки потягом, не є подарунком.
Работники потягів стикаються з випадками крадіжок посуду, постільної білизни та інших малих предметів — від склянок до рушників. Про це в інтерв’ю медіа “18000” розповів провідник Сашко, який обслуговує один з рейсів “Укрзалізниці”.
“Найчастіше намагаються взяти склянки чи підсклянники. Сказали, що на пам’ять! В кожної залізниці свій логотип, тому пасажири хочуть похвалитися, що їхали Одеса-Київ чи Львів-Ужгород”, – пояснив залізничник.
Згідно зі словами провідника, бувають й більш серйозні спроби крадіжок, наприклад, повного комплекту постільної білизни.
“Одного разу їхала бабуся, схожа на божого одуванчика. Я точно знав, кому що видали — все фіксується в документах. Приходжу — вона не повертає постіль. Пасажири з купе кажуть, що в сумці. Я ввічливо запитую, а вона відповідає, що купила. Мені довелося пояснити, що комплект надається лише на час поїздки, це не продаж”, – згадує Сашко.
Провідник також зазначив, що деякі пасажири намагаються прихопити й дрібні елементи — рушники, наволочки чи простирадла.
Найгірше, за словами чоловіка, що за все вкрадене йому доводиться розраховуватися з особистої зарплати — вартість викраденого майна знімається з зарплати.
У ніч на 14 вересня на Київщині пролунали потужні вибухи. У Київській ОВА заявили, що вибухи не пов’язані з повітряними атаками супротивника.
Незабаром Укрзалізниця повідомила про затримки та зміну маршрутів низки пасажирських поїздів через пошкодження інфраструктури поблизу Києва.
Текст переписаний з дотриманням SEO правил, усі HTML теги, зображення та структурні елементи збережені.