Гаряче
30 Жов 2025, Чт

Більше тисячі водіїв «Київпастрансу» пройшли тренінги для покращення обслуговування маломобільних пасажирів.

Більше 1000 водіїв громадського наземного транспорту пройшли навчання для покращення якості перевезень пасажирів з маломобільних груп. Про це інформує КП «Київпастранс».

«Безбар’єрність — це не тільки про пандуси та низькопідлогові автобуси. Це також про людяність, повагу та готовність допомагати кожному пасажиру. Спеціалісти підприємства постійно працюють над тим, щоб столичний наземний громадський транспорт був комфортним та доступним для всіх», — заявила в.о. генерального директора КП «Київпастранс» Тетяна Тараско.

Тренінги організовані спільно з ГО «Група активної реабілітації» у форматі теоретичних і практичних занять, під час яких моделюються реальні ситуації на маршрутах.

Інструктор розповів, як надавати допомогу пасажиру безпечно та професійно. Фото: Київпастранс

Навчання поглиблює знання про безбар’єрність, підвищує рівень етичної взаємодії між водієм та пасажиром, а також дозволяє практично відпрацювати чіткі алгоритми підтримки пасажирів з маломобільних груп під час висадки та посадки.

«Водій повинен не тільки бажати допомогти, а й знати, як це зробити правильно. На тренінгу ми відпрацьовуємо практичні дії — як надати допомогу пасажиру безпечно та професійно», — зазначив інструктор ГО «Група активної реабілітації» Андрій Груйчич.

Тренінги тривають вже понад три місяці, щоденно, крім вихідних, з поступовим залученням усіх водіїв підприємства.

До речі, з початку осені в метро Києва вже організували більше тисячі супроводів для маломобільних пасажирів.